Mrs. B Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Vurderer å kjøpe dusjløsning derfra og lurer på om noen her har handlet derfra og om alt gikk bra med handelen?
kitticat Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 (endret) Ingen? ← Jeg har erfaring med NettoVVS .no Bestillte komplett baderomsinnredning for 3 måneder siden og har fortsatt ikke mottatt noen produkter. Så nå blir det julefeiring i en liten leid leilighet. :icon_frown: Har nå fått alle produkter fra selskapet med noen rabatter. Så nå er jeg meget fornøyd Forstår nå at billige merkevarer via nettselskapene er et betent tema for produsentene som prøver å holde en eksklusiv image og de gjør mye for å sabotere leveringer... Endret 12. september 2007 av kitticat
buneres Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har bestilt produkter derfra tre ganger nå, og det er gått bra hver gang, de har overholdt leveringstiden og prisene har vært bra. Pratet med en selger derfra, som sa at noen leverandører gjorde alt de kunne for å forhindre internetthandel. Eneste negative erfaringen jeg har gjort meg er et Oras kjøkkenbatteri som jeg bestilte. Der var jeg nødt til å vente to uker over tiden men det var fordi de ikke var på lager hos produsenten. Men de holdt meg informert hele veien og gav meg en liten kompensasjon som plaster på såret
Gjest Gjest_Tove_* Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Tror nettovvs er gått konkurs. Får ikke svar på telefonen og varene jeg bestilte i april har ikke kommet. Tror nok pengene kan vinkes farvel til.
Gjest badmann Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Tror nettovvs er gått konkurs. Får ikke svar på telefonen og varene jeg bestilte i april har ikke kommet. Tror nok pengene kan vinkes farvel til. tilbøyelig til å tro det samme, har hatt 14.000 til gode etter et rent katastrofal prosjekt over et halvt år
Gjest Caroline badkarstrøbbel Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 (endret) tilbøyelig til å tro det samme, har hatt 14.000 til gode etter et rent katastrofal prosjekt over et halvt år Hej, jag har också problemer med NettoVVS. Telefonen er stangt ned, (både fast og mobil). Mangler 3 badekar og ett toalett som bestilltes i juni, til en verdi av 38.800 nok. Men eieren (enmansbedrift, ingen ansatte utan seg selv..) svarer på mejl. Til en børjan gjorde han inte det men så søkte jag upp honom på facebook. Inte att jag fick bli hans venn men då svarte han i alla fall på mejl. Dette er hans svar: "Vi har haft stor pågang av ordre de sidste måneder, og flere end hvad vi ha hatt ressourser til. Endvidere har vi desverre haft mange skader og ikke leveret varer fra vår leverandør, hvilket har gitt oss betydelige tap. Vi er i øyeblikket igang med en refinansiering av bedriften og jeg forventer at problemet er løst om ca. 14 dager. Deretter overfører jeg det samlet skyldige beløp til deg pluss gjeldende bankrente for perioden. Jeg beklager veldig de uheldige omstændigheter og de problemer de medfører for deg, men jeg lover deg at jeg jobber på å få løst problemet." Det er en mejl jag mottog den 26 sept. Så jag avventer lite till, och ser om jag får mine penger tillbake. Annars så undersøker jag muligheten att begøra penger fra ev. konkursen, eller andre måter. Netto VVS har æven ett lager i Oslo som de leier av Lagerservice AS. De går æven att kontakte før att kanske få reda på hur det ligger an med era varer. Kontaktpersoner: Svein - Telefon: xxxxxxx Hans Christian - Telefon: xxxxxxxx Håper att dette kan vara till hjelp! Vill gærna veta hur det går før er! - Caroline Endret 30. juni 2008 av Hilde
Gjest Viggo Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Vurderer å kjøpe dusjløsning derfra og lurer på om noen her har handlet derfra og om alt gikk bra med handelen? Jeg vil ikke anbefale å bestille noe derfra. Jeg bestilte et toalett (leveringstid 2 uker), men ga opp etter 2 måneder og annullerte kjøpet. Har imidlertid ennå ikke fått penger tilbake 6 uker senere til tross for en lang rekke purringer.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Som mange andre er jeg i samme situasjon: Venter på varer, bestilt og betalt i mars. Styr unna!
Siv T Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg vil gjerne komme i kontakt med dere som ikke har fått varer eller penger tilbake fra nettovvs. Vær så snill og ta kontakt med meg på xxx, kanskje jeg kan hjelpe dere med sakene deres! Epostadresse fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 27. november 2007 av Arwen
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Visa/Mastercard betalinger har forsikringer som gjelder internett-handel
Gjest Naiv.super Skrevet 30. november 2007 #14 Skrevet 30. november 2007 Ser ut til at jeg også er i ferd med å gå på en smell...kjøpt og betalt varer for 1600 for tre uker siden, med leveringstid 5 dager. Har fått tak i mannen på tlf et par ganger. Han lover men ingenting skjer. Ikke fått kontakt de siste dagene.
Jerry Skrevet 3. desember 2007 #15 Skrevet 3. desember 2007 --- www.nettovvs.no -- nettovvs.no --- nettovvs --- nettovvs --- IKKE kjøp varer derfra! Jeg bestilte varer i juni og fikk dem aldri levert. Tomme løfter har jeg derimot fått gang på gang (når jeg får svar) og jeg går nå til sak hos forbrukerrådet. Styr unna.
Gjest Viggo Skrevet 4. desember 2007 #16 Skrevet 4. desember 2007 --- www.nettovvs.no -- nettovvs.no --- nettovvs --- nettovvs --- IKKE kjøp varer derfra! Jeg bestilte varer i juni og fikk dem aldri levert. Tomme løfter har jeg derimot fått gang på gang (når jeg får svar) og jeg går nå til sak hos forbrukerrådet. Styr unna. Tror ikke du bør vente deg for mye fra Forbrukerrådet. Jeg gjorde det samme, og de sendte noen brev til firmaet. Til sist svarte de det samme til dem som til meg at pengene nok skal bli betalt. Deretter anså Forbrukerrådet saken som løst!!! Har nå kontaktet inkassobyrå isteden.
berb Skrevet 18. desember 2007 #17 Skrevet 18. desember 2007 - uff, dette er ille! Jeg bestilte varer i oktober, men har heller ikke fått disse... Jeg har snakket med dem på telefonen en gang, og fått svar på noen av mine mailer til nettovvs, og han lover å rydde opp. Men som med dere andre, så skjer det ingenting.. Hva kan gjøres for å stoppe denne kjeltringen? Han ligger jo fortsatt på nettet med sin nett-butikk, så jeg regner med at kunder fortsatt bestiller varer fra ham med forhåndsbetaling... Noen gode forslag??
Jerry Skrevet 7. januar 2008 #18 Skrevet 7. januar 2008 Jeg går nå til forliksrådet med saken, er lei av å vente og trenger pengene. Ikke så fryktelig mye arbeid og saksomkostninger må han betale når det avsies en dom. Jeg har varslet om dette på epost, men har ikke mottat noe svar.
Gjest Viggo Skrevet 12. januar 2008 #19 Skrevet 12. januar 2008 - uff, dette er ille! Jeg bestilte varer i oktober, men har heller ikke fått disse... Jeg har snakket med dem på telefonen en gang, og fått svar på noen av mine mailer til nettovvs, og han lover å rydde opp. Men som med dere andre, så skjer det ingenting.. Hva kan gjøres for å stoppe denne kjeltringen? Han ligger jo fortsatt på nettet med sin nett-butikk, så jeg regner med at kunder fortsatt bestiller varer fra ham med forhåndsbetaling... Noen gode forslag?? Jeg anbefaler inkasso. Har nå endelig fått tilbake mine penger etter 5 måneder etter å ha satt et byrå på saken.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 #20 Skrevet 15. februar 2008 Jeg bestilte varer derfra mars. Etter et par måneder kom mesteparten av varene selv om beløpet for hele bestillingen var Jeg kontaktet derfor Teller (visa) og de refunderte hele beløpet for varene som ikke var levert. Dager senere lå det beskjed på nettsiden hans at de "for tiden ikke tok i mot bestillinger"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå