Philippa Skrevet 5. desember 2006 #1 Del Skrevet 5. desember 2006 Noen som har erfaring med muffinsbrett laget i silikon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philippa Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 13. desember 2006 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 13. desember 2006 #3 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har! Tupperware sitt: Fungerer greit. Ulempen er at det kun er plass til 7 stk og det er dyrt så jeg gidder ikke kjøpe fler. Det blir til at jeg heller bruker de gamle formene mine med papirformer oppi, da får jeg stekt flere på en gang. Dessuten så synes jeg muffinsene er koseligst med papirformer... Selv om stekeskorpa er best, og i silikonform så blir det stekeskorpe overalt. La Redoute sitt: Gikk i søpla etter at jeg hadde prøvd det en gang. Muffinsene satt fast i forma, og sånn skal det jo ikke være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 13. desember 2006 #4 Del Skrevet 13. desember 2006 Enig i at muffins er best med papirformer. Det beste synes jeg er metallbrett som man kan ha papirformer oppi. Spesielt hvis man lager store muffins. Da holder de formen bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philippa Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 13. desember 2006 Metallbrett med papirformer hørtes lurt ut. Da slipper man at røren renner ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 13. desember 2006 #6 Del Skrevet 13. desember 2006 Nemlig. Jeg har to, og ettersom jeg har ekstra bred ovn så får jeg plass til begge samtidig og får dermed stekt hele porsjonen på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå