Hedda-78 Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hvor kjøpte dere sko, tiara og smykker etc? På internett? Usett?
flickan Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 jeg kjøpte øredobber og tiara på brudesalongen samtidig som kjolen. sko kjøpte jeg på dinbrudekjole.no usett. vet at mange her inne kjøper tiarar på bl. a ebay og lisenett.no
Augustbrud02 Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Laget tiaraen min selv jeg. Smykket kjøpte jeg i brudebutikken, skoene hos skoringen. Her kan du se tiaraene mine forresten: http://www.home.no/brudetiara/
*Emma* Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Jeg kjøpte tiara på Ebay. Prisen ble 160kr inklu frakt. Har sett helt lik tiara i norsk nettbutikk til 450 + frakt!!
Vårbrud07 Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Skoene kjøpte jeg på en lokal skobutikk. Har kjøpt glass smykke av en lokal hobby kunstner.
Snupsipusi Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Har ikke kjøpt ennå, men ser på noen på www.ariela.no. Der har de veldig mye fint! Skoen kjøpte jeg på www.Lilly.dk, - usett og uprøvd, men de passet perfekt og var faktisk myyye finere i virkeligheten enn på bildene Endret 7. desember 2006 av Snupsipusi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå