Gå til innhold

Naken hele natten

Hva har dere på dere om natten?  

19 stemmer

1. 1. Hva har dere på dere om natten?

• Helt naken
      71
    • Truse
      13
    • Truse/BH
      2
    • Overdel, men ikke truse
      3
    • Nattkjole
      1
    • Nattskjorte og nattlue
      0
    • Pysjamas
      4

Fremhevede innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
få moderator til å stoppe henne. Hun ødelegger enhver tråd!

Støtt meg dere som kan! Få bort Milla!

Til å være Gjest vet du mistenkelig mye om min gjøren og laden i tidligere tråder.

Til orientering så flyr ikke jenter rundt i babydoll mens de stønner, tar på seg selv og lengter etter virile 60 åringer. Beklager å måtte ta fra deg illusjonene dine.

Milla

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet
Kanskje vi skulle være enig om å be Milla holde seg utenfor tråden, eller få moderator til å stoppe henne. Hun ødelegger enhver tråd!

Skal man ikke være med i samtale når man snart er 60 og er interessert i seksualitet? Når man er i et hyggelig parforhold og opplevert sex som viktig, er det vel ikke så rart at man deler det med andre.

Jeg har i det hele tatt ikke nevnt noe om unge kvinner, og hvis det skulle være noen unge kvinner som deltar i tråden, gjør det noe for noen?

Støtt meg dere som kan! Få bort Milla!

Hvis du har ett problem med Milla så får du ta d opp med henne pr PM. Hun har lov til å komme med sine meninger lik som oss andre. :kul:

Skrevet

Både Milla og Nattulv har rett til å være her, men reglene skal følges. Personangrep og hets blir slettet, uansett hvem de kommer fra. Vi har for øvrig ikke aldersgrense her. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

sover best naken, men en komfortabel truse er et must under menstruasjonen. min mann sover med truser.

vi deler dyne og sover tett sammen.

liker et kaldt soverom, og hadde jeg vært alene, så hadde nok vinduet stått oppe hele vinteren.

våre gjester er flinke til å banke på om de vil noe, så det er ikke noe problem.

*ravna*

Skrevet

Vi sover også uten noe på. :)

Det hender at jeg prøver å sove i truse når ungene til sambo er her, men jeg får det bare ikke til... :-?

Skrevet

Ligger naken jeg...... :)

Mannen min synes jeg ser noe snodig ut når jeg på kalde dager legger meg naken med bare raggsokker på..... :kul:

Skrevet

Naken hjemme, pysj ute. Liker pysj bedre enn nattkjole.

Catzy

Skrevet

Jeg sover i nattkjole uten truse når jeg er hos meg selv og naken når jeg er hos kjæresten min. Rett og slett fordi det er varmere å sove inntil kjæresten min, blir ikke like varm uten ham!

Gjest Gjest-50
Skrevet

Har alltid sovet naken, med vinduet oppe hele året. I år har jeg ikke skiftet til vinterdyne enda. Det har vært for varmt. Kona sover med pysj, men det er ikke noe hinder for å kose. Pysjen kan tas av og det tar ikke lang tid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sov med boxer og t-skjorte før.

Nå sover jeg kun med t-skjorte. :)

Skrevet

Vi har en liten gutt som nesten hver eneste natt kommer tassende opp i sengen min, derfor sover jeg med truse på! Føler det er mest naturlig. Han ser meg ofte naken på badet, men i sengen er det noe med disse små føttene som sparker både her og der..

Fordrar ikke å sove med stringtruse, pleier å skifte til vanlig truse før jeg legger meg.

Når jeg har mensen har jeg noen bombesikre som nesten burde gå i kategorien pysjamas!

Skrevet

Pysjoverdel når det er veldig kaldt. Noen ganger pysjbukse også. Truse varierer. Og noen ganger sover jeg helt naken. Min mann sover alltid med pysj og sokker. Men vi tar den ikke på før vi skal sove - vi legger oss alltid nakne.

Skrevet

Har man først sovet naken en liten periode, går man aldri tilbake til noe annet - det er min påstand :blunke:

Mogens

Skrevet

Den kan jeg godt motsi, Mogens... jeg sover mye naken - men også med pysj når det er påkrevet pga kulde eller andre ting. Har perioder hvor jeg sover kun naken og andre perioder hvor jeg bruker klær om natten hele tiden.

Gjest Duchess
Skrevet

Uten en tråd.

Hender jeg sover med sokker når det er kaldt.

Skrevet

Sover naken såfremt jeg ikke har overnattingsgjester eller er på besøk. Da sover jeg gjerne i truse og T-skjorte, for å slippe å tenke dersom jeg må på do iløpet av natta.

Sover naken uansett om jeg er sammen med kjæreste eller alene, ikke pga enkel tilgang, men fordi jeg synes det er ubehagelig med klær som vrir seg og er i veien når jeg kaster meg rundt i søvne. :ler:

Skrevet

sover naken!

og synes det er litt morsomt at min kjære elsker, som aldri kunne tenkt seg å sove naken før, nå gjør det enten jeg er der eller ei.. :sjarmor:

Skrevet

Naken! Helt klart foretrekkes det :)

Men når man er jente og må ha mensen en gang i mnd, da må man nesten ta truse på.

Og av og til er det kjekt å krype under dynen med undrtøy på som samboer får gleden av å ta av :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...