Gå til innhold

Naken hele natten

Hva har dere på dere om natten?  

19 stemmer

1. 1. Hva har dere på dere om natten?

• Helt naken
      71
    • Truse
      13
    • Truse/BH
      2
    • Overdel, men ikke truse
      3
    • Nattkjole
      1
    • Nattskjorte og nattlue
      0
    • Pysjamas
      4

Fremhevede innlegg

Gjest Nattulv
Skrevet

Min skjønne og jeg har vært gift i 36 år, og det største er fremdeles den inderlige nærheten - hver natt - helst sove flettet rundt hverandre - ilallfall noe hud mot hud.

Med varmt soverom er vi da også klar for å leke litt når som helst. Så å elske med tekstiler noe sted på kroppen er uaktuelt, ei heller ta noe på etterpå.

Dette er blitt en slik vane at både hun og jeg er avhengig av den friheten det er å sove uten noe som strammer noe sted på kroppen.

Det kan jo bli litt pinlig med gjester som vil overraske henne/meg/oss med noe hyggelig på morgenkvisten, men vi takler det også.

Hvordan er det med dere andre? Kler dere på dere etter leken? Hva sover dere i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemte truse, men like ofte sover jeg uten. Og om noen vil komme og overraske oss på morgenkvisten, får det bli deres problem om de ser meg i stringtruse eller naken, jeg sover ikke i pyjamas bare itilfelle...

Gjest Étoile
Skrevet

Vi sover splitter nakne - rett og slett fordi det er deiligst sånn! :hjerter: Elsker å kjenne den deilige kroppen til kjæresten min tett tett inntil meg... blir absolutt ikke det samme med klær på. Dessuten er det ubehagelig med klær som strammer - og det gjør de uansett hvor løse de er i utgangspunktet sånn som jeg ligger og ormer meg om natten!

Gjest Nattulv
Skrevet

Kan det være en teori at de som har nattkjole/pysj er single? Eller kanskje de sover i kaldt rom? De som sover med en eller annen overdel uten truse, er de single, men vil onanere litt?

Skrevet
Kan det være en teori at de som har nattkjole/pysj er single? Eller kanskje de sover i kaldt rom? De som sover med en eller annen overdel uten truse, er de single, men vil onanere litt?

hehe hadde ikke tenkt å svare jeg ...men måtte jo det da til denne kommentaren :ler: Sover slik naturen har skapt meg jeg - (og er singel) *ler*...kan bare ikke fordra klær som strammer og vrir seg ... Og om det er kaldt så hjelper ikke det ..*ler*..da har jeg heller et par ulltepper oppå dynen ..for pysj/nattkjole kan jeg ikke fordra å sove i ..(men strømper går greit hehe liker ikke å fryse på beina)

Skrevet

Kjæresten min og jeg sover alltid naken :)

Skrevet

Sover stort sett naken, men vi har et soverom som holder ca. 0 grader om vinteren :o , så hvis det er skikkelig kaldt har jeg på pysj.

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg har truse når jeg har mensen. Og på de kaldeste dagene i vinter, da hadde jeg nattkjole og sokker.

Men ellers, så trives jeg best helt naken, tett sammen med min samboer (for den teoreien som var nevnt, jeg sov faktsik alltid med truse da jeg var singel...)

Men hud mot hud er det beste ja :) Klær som strammer holder jeg meg unna om jeg kan. Uten tvil :)

Skrevet

Jeg er singel og jeg sover naken.

Dette er blitt en slik vane at både hun og jeg er avhengig av den friheten det er å sove uten noe som strammer noe sted på kroppen.

er det ikke da naturlig at single personer også syns det er behagelig å sove nakne uten noe som strammer her og der?

Skrevet

Jeg er singel jeg og sover som regel naken. Ellers kan jeg sove med truse og bh - men aldri med nattkjole eller pysj :)

Fryser jeg - slår jeg bare på varmeteppet mitt :wink:

Men forresten.... jeg har sovet i treningdress en gang - men da var jeg ekstrem syk og frøsen :ler:

Gjest Nattulv
Skrevet

Det har nok skjedd en endring på 40 år. I 1965 var det mest sexy at jentene hadde baby-doll - hvor er det blitt av den?

Gjest Anonymous
Skrevet

Når jeg var singel sov jeg alltid med truse.

Nå som jeg er samboer sover jeg naken..noe også han gjør. Jeg prøvde meg med å sove med truse når vi ble sammen, men han dro den av meg gang på gang :oops:

Skrevet

Jeg ligger stort sett naken, det blir for avrmy med klær. men hytta der har jeg ofte nattkjole, det er stort sett litt kjøligere der og det hender jeg har det travelt med og løpe ut på do om morgenen eller om natten og det finnes noen andre hytter i nærheten. hvis det skulle komme noen inn på soverommet vårt uanmeldt er det deres problem.

Skrevet

Sover med truse. Ene og alene av den grunn at jeg ikke gidder knote på med truse om morgenen når ungene hiver seg opp i sengen og under dynen. Ga temmelig fort opp å sove truseløs da de kom, for jeg liker ikke noe særlig små barneben som stikkes der de ikke skal.

Sover uten innimellom, da er det alltid truseleting om morgenen ;)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke noe om jeg ikke har truse på når ungene kommer inn. Det er veldig naturlig å være naken, og ungene er vant med å se oss slik.

Gjest sexysadie
Skrevet

Helt naken under tre dundyner og med vinduet på vidt gap. Da sover jeg godt da!!

Gjest Nattulv
Skrevet

Kanskje vi skulle være enig om å be Milla holde seg utenfor tråden, eller få moderator til å stoppe henne. Hun ødelegger enhver tråd!

Skal man ikke være med i samtale når man snart er 60 og er interessert i seksualitet? Når man er i et hyggelig parforhold og opplevert sex som viktig, er det vel ikke så rart at man deler det med andre.

Jeg har i det hele tatt ikke nevnt noe om unge kvinner, og hvis det skulle være noen unge kvinner som deltar i tråden, gjør det noe for noen?

Støtt meg dere som kan! Få bort Milla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...