Loquita Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Haha, det er jo egentlig morsomt og underholdende med dere som ikke vet forskjell på å skrive vorspiel og forspill men arrgh..så irriterende å lese Det er vel egentlig en vesentlig forskjell på de to, eller hur?! Måtte bare få det ut...
Gjest Hedda Gabler Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Det første kan jo lede til det andre? Fint at du poengterer forskjellen. Men ofte er det lurt å passe litt ekstra på egen ortografi og tegnsetting i slike tråder.
Gjest Pax Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Haha, jeg glemmer aldri den gangen jeg skulle be en engelskmann med på vorspiel. Også spurte jeg: Do you want to come to my foreplay?
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Haha, jeg glemmer aldri den gangen jeg skulle be en engelskmann med på vorspiel. Også spurte jeg: Do you want to come to my foreplay? ← Hadde det vært noe gøy hvis han kom når dere hadde forspill da? :klø:
Tinken Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Haha, jeg glemmer aldri den gangen jeg skulle be en engelskmann med på vorspiel. Også spurte jeg: Do you want to come to my foreplay? ← Enda bedre er det hvis du spør en tysker om h*n vil være med på vorspiel eller nachspiel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå