Gå til innhold

Naturmedisin mot kviser

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har prøvd naturmedisin mot kviser? Ser at det finnes piller hos naturkostbutikkene som skal hjelpe mot akne. Piller som inneholder planter og blomster. Vet jo at i østen så bruker de urter mot kviser.

Kvisene mine klør en del. Massen røde kviser på panna. Har lav selvtillitt og føler meg kjempe stygg.

Gikk på tetralysal før og p piller. Da hadde jeg plettfri hud. Men sluttet med p piller i okt og siden har kvisene kommet jevnlig for hver måned som har gått. Nå ser jeg ut som en fjortis en igjen. Er seriøst deppa pga det. Dårlig humør og ser negativt på allting.

noen som har noen gode råd? Skal bestille time hos hudlege også.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/242262-naturmedisin-mot-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 år senere...
Gjest Monica Hansen
Hei!

Er det noen som har prøvd naturmedisin mot kviser? Ser at det finnes piller hos naturkostbutikkene som skal hjelpe mot akne. Piller som inneholder planter og blomster. Vet jo at i østen så bruker de urter mot kviser.

Kvisene mine klør en del. Massen røde kviser på panna. Har lav selvtillitt og føler meg kjempe stygg.

Gikk på tetralysal før og p piller. Da hadde jeg plettfri hud. Men sluttet med p piller i okt og siden har kvisene kommet jevnlig for hver måned som har gått. Nå ser jeg ut som en fjortis en igjen. Er seriøst deppa pga det. Dårlig humør og ser negativt på allting.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/242262-naturmedisin-mot-kviser/#findComment-5226916
Del på andre sider

Hei!

Hei. Jeg har selv vært plaget av hissig akne i voksen alder i mange år. Har prøv det meste i ren fortvilelse, uten noe særlig virkning. Så prøvde jeg Silikol Gel. Fås kjøpt på helsekostbutikker. Og etter 3 ukers bruk, har jeg fått den beste huden jeg noensinne kommer til å få. Følg bruksanvisningen nøye, da Gel'en tørker ut huden kraftig ved første gang bruk. Påfør en god vannbasert fuktighetskrem etterpå.

Prøv det. Du har ingenting å tape på det.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/242262-naturmedisin-mot-kviser/#findComment-5227308
Del på andre sider

Annonse

• 10 måneder senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...