*miolin* Skrevet 5. desember 2006 #1 Del Skrevet 5. desember 2006 Lurer på hvordan den generelle trenden på dette er. Hadde en diskusjon med min venninne ang. akkurat dette. Når setter vi for alvor i gang med julegave innkjøp??? hva med akkurat deg?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 5. desember 2006 #2 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg begynner som regel i begynnelsen av desember og prøver å få det unnagjort så fort som mulig. Liker å ha alle pakkene i hus, så kan jeg bruke masse tid på innpakning, lage pakkelapper, bake og pynte. Jeg planlegger sånn ca hva jeg skal kjøpe til hvem på forhånd, da går det greit unna. Jeg begynte for en ukes tid siden og er nesten ferdig... (Har ikke så veldig mange å kjøpe til da.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 5. desember 2006 #3 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg begynner sånn ca nå. Har jo noen som har ligget en stund da, bestilt fra diverse steder. Men den virkelig julegavehandelen som innebærer besøk i diverse butikker, starter i disse tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. desember 2006 #4 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg begynner i september/oktober og er ferdig på denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 5. desember 2006 #5 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg begynte i slutten av september og den eneste gaven jeg har igjen er en DVD som ikke slippes før 13. desember. Liker helst å slippe å måtte springe rundt i butikkene i desember, da bruker jeg heller tiden til å kose meg med innpakking og baking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 5. desember 2006 #6 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg begynner i september/oktober og er ferdig på denne tiden. ← Samme her. Da slipper jeg å da dårlig råd pga julegaveinnkjøp i desember, og kan heller bruke de pengene jeg får ekstra på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 5. desember 2006 #7 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg vurderer å begynne i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. desember 2006 #8 Del Skrevet 5. desember 2006 Samme her. Da slipper jeg å da dårlig råd pga julegaveinnkjøp i desember, og kan heller bruke de pengene jeg får ekstra på meg selv. ← Nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. desember 2006 #9 Del Skrevet 5. desember 2006 Fordi jeg må fly hjemover til jul, får jeg ikke handla noe særlig før siste uka Ikke så greit å dra med seg store presanger på fly! Men, har bestemt meg for ca hva jeg skal kjøpe til de fleste da. Så får gjøre det minst mulig smertefritt, og stå opp tidlig sånn at jeg slipper unna det verste kaoset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 5. desember 2006 #10 Del Skrevet 5. desember 2006 Samme her. Da slipper jeg å da dårlig råd pga julegaveinnkjøp i desember, og kan heller bruke de pengene jeg får ekstra på meg selv. ← Sant, nok et poeng! Superdeilig å ha litt ekstra penger i desember! Jeg begynner pent med en liten hårklipp&farging i morgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 5. desember 2006 #11 Del Skrevet 5. desember 2006 det spørs helt når jeg får lønn. rett og slett. jeg får ikke panikk om jeg den 22 des ikke har fått kjøpt alle julegavene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 5. desember 2006 #12 Del Skrevet 5. desember 2006 Siden jeg er student (uten ubegrenset tilgang til penger), så er det siste lønningsdag før jul som er avgjørende for når jeg starter handlingen av gaver! I år får jeg lønn den 15.des. Finner jeg imidlertid noen særdeles treffende gaver før den tid, så kjøper jeg de selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #13 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg starter nok en uke eller to. Må passe med penger inn så ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 5. desember 2006 #14 Del Skrevet 5. desember 2006 For noen år siden pleide jeg å begynne i det små rundt september, men nå har jeg sjelden råd før jeg får det stusselige studielånet i desember, gitt. Ahh, Lånekassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 5. desember 2006 #15 Del Skrevet 5. desember 2006 begynner for alvor i midten av desember... tar mesteparten på en kveld, men planlegger godt på forhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiolen Skrevet 6. desember 2006 #16 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har gjort ferdig en god del i oktober og november, og regner med å få tak i de siste gavene i moegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban75 Skrevet 6. desember 2006 #17 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har også gjort ferdig det aller meste for lenge siden. Startet i sept/okt som andre sier over her. Det er greit å fordele kostnadene - og ikke minst kunne finne den perfekte gave til alle.. Det lar seg erfaringsmessig ikke gjøre på to uker (ikke for meg iallefall). Jeg har tre gaver igjen ennå da.. Men jeg vet hva jeg skal kjøpe så det er bare tid og penger som mangler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. desember 2006 #18 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå. Dvs. har hatt strikkeprosjekter gående noen uker, men handlingen begynner for alvor nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2006 #19 Del Skrevet 6. desember 2006 Begynte vel i slutten av november, og nå begynner jeg å bli ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #20 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg er ferdig (så godt som) nå i dag. Den første julegaven kjøpte vi i juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå