Snuppen Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hmm jeg har så lyst å installere d..jg fant en link og trykket download men da stod d at jg måtte laste ned microsoft update først,gjorde d ..tror jg..men hva gjør jg så:s står en laaang liste over ting man må ha for ¨å ha windows movie maker.. er d en liste over ting jg ik har da:S?
Passion Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 hvis du har vanlig windows installert på pcen din(noe jeg regner med at du har) så følger jo movie maker med. let i programmene dine.
Gjest Maxagaze Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Hmm jeg har så lyst å installere d..jg fant en link og trykket download men da stod d at jg måtte laste ned microsoft update først,gjorde d ..tror jg..men hva gjør jg så:s står en laaang liste over ting man må ha for ¨å ha windows movie maker.. er d en liste over ting jg ik har da:S? ← Servicepack 2 kanskje.. ? Ikke så dumt at du oppdaget at denne manglet, den inneholder viktige sikkerhetsoppdateringer til windausen din, og er imo, livsnødvendig idag.. Det er også ett av minimumskravene for å få lov å legge inn windows movie maker, etter det jeg forstår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå