fuerza Skrevet 5. desember 2006 #1 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg hadde en skriftlig eksamen i dag, når kan jeg forvente å få karakteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. desember 2006 #2 Del Skrevet 5. desember 2006 Rundt tre uker er vel vanlig, men det spørs litt på hva slags studie du tar og hva slags eksamen du tok. Det skal uansett stå på eksamenspapirene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 5. desember 2006 #3 Del Skrevet 5. desember 2006 De har vel tre ukers frist (dvs 15 arbeidsdager) på seg, men hvis det er få studenter, kan det hende sensuren er klar litt før. Men ikke regn med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 5. desember 2006 jaggu, sto det i eksamenspapirene! :-) 3. januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orinoco Skrevet 5. desember 2006 #5 Del Skrevet 5. desember 2006 15 virkedager. Dvs at det kan ta lengre tid enn tre uker nå som det er jul. Se eksamensforskriften for din utdanningsinstitusjon, så skal du finne det du lurer på der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 6. desember 2006 #6 Del Skrevet 6. desember 2006 Noen ganger har jeg opplevd at det tar litt lenger tid hvis det må sendes inn til stikkprøver og lignende. Men det er kanskje bare vanlig ved privatskoler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orinoco Skrevet 6. desember 2006 #7 Del Skrevet 6. desember 2006 Det skal ikke ta lengre tid selv om de sender noen besvarelser til stikkprøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabell Skrevet 6. desember 2006 #8 Del Skrevet 6. desember 2006 Det tar stort sett alltid lengre tid på mitt studium, selv om regelen er tre uker her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå