Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #1 Del Skrevet 5. desember 2006 Er halvveis i et svangerskap, og er rimelig kåt for tiden- Har stort sett tanke om sex hele tiden. Dessverre er det ikke like lett å få med samboer på litt seksuell lek for tiden. Ender da opp med å tilfredsstile meg selv titt og ofte... med fingre eller strålen u dusjen. Kan det blir for mye av det gode? Vet jo at sex ikke er skadelig for fosteret, men kan ofte orgasmer ha noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #2 Del Skrevet 5. desember 2006 Lurer virkelig på hvor enkelte har fått seksual underviningen sin fra... afrika? Det er overhodet ikke farlig i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3 Del Skrevet 5. desember 2006 Som gjest skriver, det er ikke farlig med sex eller orgasmer i svangerskapet. Ja, med mindre du har et risikosvangerskap og får beskjed fra lege om å holde deg unna slike aktiviteter. Leste akkurat at før i tiden skulle man være avholden i de 6 ukene før termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 5. desember 2006 #4 Del Skrevet 5. desember 2006 Lurer virkelig på hvor enkelte har fått seksual underviningen sin fra... afrika? Det er overhodet ikke farlig i det hele tatt ← Faktisk tror jeg seksualundervisningen i Afrika er langt bedre enn her i vesten. I Afrika har de i det minste et naturlig forhold til både kropp og sex. Her i vesten er alt ekkelt, uhygienisk, umoralsk og det som verre er. Bare å surfe litt på spy-smiley-trådene her inne, så ser man raskt tendensene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #5 Del Skrevet 5. desember 2006 Lurer virkelig på hvor enkelte har fått seksual underviningen sin fra... afrika? Det er overhodet ikke farlig i det hele tatt ← Man trenger jo ikke være frekk. Det er sikkert en grunn for at trådstarter har spurt. Går jo ann å vætr litt seriøs. Og for min egen del hadde vi ikke veldig mye seksualundervisning på skolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 5. desember 2006 #6 Del Skrevet 5. desember 2006 Faktisk tror jeg seksualundervisningen i Afrika er langt bedre enn her i vesten. I Afrika har de i det minste et naturlig forhold til både kropp og sex. Her i vesten er alt ekkelt, uhygienisk, umoralsk og det som verre er. Bare å surfe litt på spy-smiley-trådene her inne, så ser man raskt tendensene... ← Hvordan kan du si noe SÅ overforenklet om et helt kontinent, der det finnes så mye rart mht sex, bla drysex (putte urter opp i vagina så det blir tørrere og mer friksjon for mannen), omskjæring, barnevoldtekter for å forhindre aids mm. Afrika er mer enn naturharminiske bushmen, det er også enorme storbyer, vanlige folk og ikke minst en haug fordommer, akkurat som er. Naturlig?? Deg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #7 Del Skrevet 5. desember 2006 Orgasme er supert når man er gravid - det sies at fosteret "ler" av skjelvingene og finner det hele veldig morsomt! Så bare kos deg, så ender du opp med et humoristisk og fornøyd barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2006 #8 Del Skrevet 5. desember 2006 Orgasme er supert når man er gravid - det sies at fosteret "ler" av skjelvingene og finner det hele veldig morsomt! Så bare kos deg, så ender du opp med et humoristisk og fornøyd barn! ← Så da lærte jeg hvorfor mine er så grinete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 5. desember 2006 #9 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvordan kan du si noe SÅ overforenklet om et helt kontinent, der det finnes så mye rart mht sex, bla drysex (putte urter opp i vagina så det blir tørrere og mer friksjon for mannen), omskjæring, barnevoldtekter for å forhindre aids mm. Afrika er mer enn naturharminiske bushmen, det er også enorme storbyer, vanlige folk og ikke minst en haug fordommer, akkurat som er. Naturlig?? Deg om det. ← Synes bare det blir for dumt å skylde på "Afrika" når noe er mangelfult... Min oppfatning av Afrika, fortrinnsvis stammene (urbefolkningen), er at de har et sunnere forhold til sex og kropp enn vi har i vesten. Jeg mener selvsagt ikke at kjønnslemlestelse, dyresex etc. kommer inn under kategorien "sunt forhold til". Også ønsket jeg å formidle at vi ikke nødvendigvis er så himla mye bedre til alt mulig her i vesten. Sannelig et rimelig skrudd forhold til seksualitet her også, på veldig mange måter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #10 Del Skrevet 6. desember 2006 Synes bare det blir for dumt å skylde på "Afrika" når noe er mangelfult... Min oppfatning av Afrika, fortrinnsvis stammene (urbefolkningen), er at de har et sunnere forhold til sex og kropp enn vi har i vesten. Jeg mener selvsagt ikke at kjønnslemlestelse, dyresex etc. kommer inn under kategorien "sunt forhold til". Også ønsket jeg å formidle at vi ikke nødvendigvis er så himla mye bedre til alt mulig her i vesten. Sannelig et rimelig skrudd forhold til seksualitet her også, på veldig mange måter... ← *kremt* rettelse: DRYSEX! Ikke dyresex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 6. desember 2006 #11 Del Skrevet 6. desember 2006 *kremt* rettelse: DRYSEX! Ikke dyresex ← Hva i all verden er drysex? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #12 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva i all verden er drysex? :klø: ← drysex =putte urter opp i vagina så det blir tørrere og mer friksjon for mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 6. desember 2006 #13 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva i all verden er drysex? :klø: ← Se Evelinas quoting. Dette medfører selvsagt ubehag for kvinnen, som lett begynner å blø. Noe som ikke akkurat minsker faren for aids. Helt enig at alt ikke er bra her, men alt er jammen ikke bra i Afrika heller, ei heller i Asia, Amerika eller Australia. Stammefolk (som for øvrig fint kan bo urbant) er ikke alltid harmoniske (bla mange av disse som bedriver drysex, omskjæring, for ikke å snakke om polygami uten at kone nr en vet om forholdet til de andre konene (pga pendling), hvilket igjen øker sjansen for aids). Har man jobbet litt med aidsproblematikk knyttet til det afrikanske kontinent, så møter man lett på de enorme problemene kultur der medfører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 6. desember 2006 #14 Del Skrevet 6. desember 2006 Se Evelinas quoting. Dette medfører selvsagt ubehag for kvinnen, som lett begynner å blø. Noe som ikke akkurat minsker faren for aids. Helt enig at alt ikke er bra her, men alt er jammen ikke bra i Afrika heller, ei heller i Asia, Amerika eller Australia. Stammefolk (som for øvrig fint kan bo urbant) er ikke alltid harmoniske (bla mange av disse som bedriver drysex, omskjæring, for ikke å snakke om polygami uten at kone nr en vet om forholdet til de andre konene (pga pendling), hvilket igjen øker sjansen for aids). Har man jobbet litt med aidsproblematikk knyttet til det afrikanske kontinent, så møter man lett på de enorme problemene kultur der medfører. ← Ok. Men jeg synes fremdeles ikke det er helt riktig å henvise til "seksualopplæring i Afrika" selvom man synes noen kommer med et "dumt" spørsmål... Forøvrig synes jeg ikke det var et dumt spørsmål, TS. Må jo være lov å spørre om sånne ting, da! Og heldigvis fikk du mange gode og konstruktive svar også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 6. desember 2006 #15 Del Skrevet 6. desember 2006 ← Er det ikke bedre å øve seg litt i muskelbruk? Eller evt. kjøpe en trang fleslight til mannen!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 6. desember 2006 #16 Del Skrevet 6. desember 2006 Fleshlight med sandpapirforing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 6. desember 2006 #17 Del Skrevet 6. desember 2006 Afrika eller ei Når kvinnen får orgasme trekker livmoren seg sammen. Dette skader ikke barnet, og fremskynder ikke fødselen med mindre tiden allikevel er inne. Sex og samleie skader heller ikke når du er gravid.Mannens penis kan ikke skade barnet. Barnet ligger godt beskyttet i fostervannet og verken bevegelser, dunking og støt eller utløsning skader det. Slimproppen i livmoråpningen fungerer som en barriere mot bakterier. Dersom du har opplevd blødning i begynnelsen av svangerskapet eller etter samleie bør dere alltid nevne dette for legen og jordmoren. Oftest blir dere anbefalt å vente litt med å ha sex, men det betyr ikke at sex er forbudt gjennom resten av graviditeten. Dersom du tidligere har hatt spontanaborter eller for tidlig fødsel må du spørre legen din om hvordan du skal forholde deg. Kjør på med fingre, dildo, dusjstråle å ekte saker - helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. desember 2006 #18 Del Skrevet 7. desember 2006 Faktisk tror jeg seksualundervisningen i Afrika er langt bedre enn her i vesten. I Afrika har de i det minste et naturlig forhold til både kropp og sex. Her i vesten er alt ekkelt, uhygienisk, umoralsk og det som verre er. Bare å surfe litt på spy-smiley-trådene her inne, så ser man raskt tendensene... ← der tar du feil, afrikanere har generelt høyere moral enn oss. (ikke at det skal så mye til men) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. desember 2006 #19 Del Skrevet 7. desember 2006 forøvrig er jeg enig med nelle, afrikanere er nom mer oppegående og siviliserte enn de fleste tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 7. desember 2006 #20 Del Skrevet 7. desember 2006 forøvrig er jeg enig med nelle, afrikanere er nom mer oppegående og siviliserte enn de fleste tror ← Meg bekjent er det vel ikke akkurat noen som har bestridt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå