Gå til innhold

Forminske avatar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en avatar på 100x100 som jeg vil forminske....

Husker en gang for lenge siden at noen her inne tipset om en nettside hvor man lett kunne forandre formatet/størrelsen på avataren uten å måtte laste ned programvare.

Noen som vet hva jeg snakker om, eller har en enkel og grei forklaring på hvordan jeg kan få til dette selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare meg eller kan dette programmet bare hjelpe meg med GIF filer? Jeg har noen JPEG avatarer som er 100x100, som jeg bare skulle ha forminska....

:klø:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Har du ikke noe bilderedigeringsprogram du kan bruke?

(forresten så kan du prøve å lage en kopi av fila, og bare rename den til .gif. Det funket før i verden faktisk. Men husk å lage kopi i tilfelle det går galt.)

Skrevet
Har du ikke noe bilderedigeringsprogram du kan bruke?

Jooooo, men jeg synes aldri jeg har fått det til på en enkel, rask og grei måte. Og dette programmet jeg etterlyser gjorde alle forandringer for emg på en-to-tre

(forresten så kan du prøve å lage en kopi av fila, og bare rename den til .gif. Det funket før i verden faktisk. Men husk å lage kopi i tilfelle det går galt.)

Jeg skal prøve det....

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det er jo ganske enkelt å gjøre det i et bilderedigeringsprogram også, da. Bare åpne bildet, velg resize, rett størrelse, og så velger du lagre som og etternavn .gif.

Skrevet

Jøss! Jeg tror jammen meg jeg fikk til å forminske selv jeg.....

:hoppe:

Skrevet

Herreguuuuud! Det var jo dødsenkelt! :ler: Hva i huleste er det jeg har knota med før???

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
:ler: Prøvd å finne ut hvordan, kanskje? Det tar som regel litt tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...