Gjest grønnsåpe Skrevet 5. desember 2006 #1 Del Skrevet 5. desember 2006 Hva gikk du på videregående? Angrer du på det nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 5. desember 2006 #2 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg gikk allmennfaglig retning, og angrer absolutt ikke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 5. desember 2006 #3 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg gikk allmenn og angrer ikke i det hele tatt. De forskjellige yrkesfaglige retningene hadde ikke passet meg i det hele tatt. Jeg hadde også bestemt meg for å studere ved universitet/høyskole, så da var det greit at jeg fikk med meg studiekompetanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 5. desember 2006 #4 Del Skrevet 5. desember 2006 Gikk allmenn. Tror faktisk jeg hadde tatt musikklinja dersom jeg skulle valgt igjen. Men studiekompetansen er viktig, da jeg er en teoretiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varsia Skrevet 5. desember 2006 #5 Del Skrevet 5. desember 2006 Design & tekstil/m studiekompetanse. Angrer ikke ett sekund, selv om jeg gjerne skulle hatt en del av realfagene fra allmenn var det veldig godt å kombinere allmennfag med å være kreativ. Så får jeg heller ta realfagene som privatist om jeg finner ut at jeg trenger de=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. desember 2006 #6 Del Skrevet 5. desember 2006 Allmenn. Ville ikke valgt noe annerledes i dag. (Gikk ut i 2003.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 5. desember 2006 #7 Del Skrevet 5. desember 2006 Allmenn. Ville valgt det om igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #8 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg gikk allmenn og angrer ikke i det hele tatt. De forskjellige yrkesfaglige retningene hadde ikke passet meg i det hele tatt. Jeg hadde også bestemt meg for å studere ved universitet/høyskole, så da var det greit at jeg fikk med meg studiekompetanse. ← Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 5. desember 2006 #9 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg gikk tegning, form og farge 2 år, og reklame, illustrasjon og design 3 året. Gikk ut i vår, men har ikke angret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #10 Del Skrevet 5. desember 2006 Media og kommunikasjon + allmenn påbygging.. Hadde valgt vanlig allmenn hadde jeg valgt om igjen.. Måtte jobbe hardt for å få gode karakterer i mediefagene, og det tok all tid nesten.. Derfor tok jeg AP for å slippe unna mediefagene det siste året slik, slik at jeg hadde bedre tid til de andre:) Dessuten hadde jeg trengt realfagene.. Både poengene det gir, og annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 5. desember 2006 #11 Del Skrevet 5. desember 2006 Gikk allmenn og har ikke angret. Nå kunne jeg godt tenkt meg og gå hotell og næringsmiddelfag eller hva det heter forno, men det hadde ikke passet meg da jeg var seksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 5. desember 2006 #12 Del Skrevet 5. desember 2006 Gikk idrettsfag, angrer ikke, men sett utifra hvilken retning jeg har gått senere så burde jeg tatt tegning, form og farge med allmennfaglig påbygning (var det jeg hadde mest lyst til, men den udugelige rådgiveren på ungdomsskolen fortalte at jeg da ikke kunne få generell studiekompetanse og da fikk jeg ikke lov av mamma å ta det...). Men jeg lærte mye på idrettsfag som jeg har hatt behov for senere i livet, så som sagt, jeg angrer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 5. desember 2006 #13 Del Skrevet 5. desember 2006 Går sisteåret TFF nå, og kunne vel egentlig tenkt meg media isteden. Men har hatt kjempefine år, og angrer vel ikke sånn veldig. Er bare ikke så glad i å tegne og male lengre:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor Gull Skrevet 5. desember 2006 #14 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg gikk allmenn og angrer absolutt ikke. Det hadde selvsagt vært artig å ha litt kreative fag også, så tegning, form og farge eller media hadde sikkert vært morsomt for meg, men sett i et større perspektiv tror jeg at det å kunne fordype seg i realfag var et bedre valg for meg (både pga poengene og fordi jeg interesserer meg for slike fag). Ville absolutt tatt det samme valget igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. desember 2006 #15 Del Skrevet 5. desember 2006 Gikk allmenn, ville nok ikke valgt det samme om jeg kunne gått tilbake og endret det. Burde tatt noe mer kreativt og praktisk, og heller tatt påbygning etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. desember 2006 #16 Del Skrevet 5. desember 2006 Gikk allmenn og har ikke angret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. desember 2006 #17 Del Skrevet 5. desember 2006 Som de fleste andre her gikk jeg allmenn og har aldri angret. Det var aldri aktuelt med noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 5. desember 2006 #18 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg gikk GK hustell og VK1 pedagogisk barnepleierlinje. Har angret på det da jeg ikke har brukt utdannelsen i det helet att. Var vanskelig å få jobb da jeg var ferdig som 18 åring, så jeg havnet på fabrikk der jeg "grodde" fast. Siden jeg nå er sykmeldt pga den statiske jobben jeg har hatt de site 12 årene så angrer jeg på at jeg ikke gikk videre på skolen så jeg kunne fått studiekompetanse. Slik ståa er nå er det umulig for meg å vende tilbake til jobben min, må nok satse på omskolering, men det er ikke lett uten studiekompetanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 5. desember 2006 #19 Del Skrevet 5. desember 2006 Media komunikasjon, utrulig koselig fag, fikk gjort alt det jeg liker å gjøre, ta bilder, redigere, hjemmesidefikling og generelt design, og ikke minst se en svær haug med klassiske filmer...kosefag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2006 #20 Del Skrevet 5. desember 2006 Gikk tannhelsesekretær, og skulle ønske jeg hadde gått almenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå