Gjest Kenneth Hopsdal Skrevet 7. februar 2003 #1 Del Skrevet 7. februar 2003 Som Milla påpeker er det ikke tillatt å reklamere for eget foretak i KGs forum. Innlegget er derfor slettet. Reglene finner du her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php?s...5ee5f7cebb955#0 Vennlig hilsen Nala - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. februar 2003 #2 Del Skrevet 7. februar 2003 Du har ikke lov til å drive slik reklame her. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kenneth Hopsdal Skrevet 8. februar 2003 #3 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg kan ikke se at jeg gjør noe galt i å legge inn den meldingen i forumet. Jeg har lest vilkårene nå, og jeg tipper at dere prøver å bruke:"Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter), du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen." regelen som bakgrunn for dette. Men jeg har ikke et foretak (et foretak er et registrert firma i brønnøysund registeret). Jeg er en privat person, som driver med videoredigering og filming som en hobby, utenom min hovedarbeid som er innenfor IKT. Og det eneste jeg har gjort her er å sende en melding om hva jeg driver med. Og det er jo i aller høyeste grad relevant til diskusjonsforumet. Kanskje jeg ikke skulle linket til , men jeg var jo ikke klar over deres vilkår. Det er jo også mulig for de som har vært mine kunder, å komme med ros og ris, dersom de hadde sett meldingen min, så jeg ser jo ikke det store problemet her. Kom gjerne med kommentarer. (Men husk jeg driver ikke et foretak). Jeg vil samtidig få beklage dersom jeg har "tråkket noen på tærene her", for det var virkelig ikke meningen. Mvh Kenneth Linken er slettet, da det ikke er lov å linke til eget foretak i innlegg. Marianne, Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #4 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg ser at det har blitt laget en link igjen her, men denne gangen kuttet jeg ut "http:" for at den ikke skulle bli linket. Jeg har ikke mulighet til å redigere det jeg har skrevet, så jeg får naturligvis ikke tatt vekk linken igjen. Beklager dette. Men jeg kan ikke lastes for det, når dere ikke følger internett standarden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 8. februar 2003 #5 Del Skrevet 8. februar 2003 Tipper du ikke lager bryllup's videoer for folk for å være snill, men at du vil ha betalt for det? Da spiller det vel liten rolle om du er registert i Brøynnøysund eller ikke, poenget er at eieren av Kvinneguiden ikke tillater at andre bruker hennes nettsted til å tjene penger for noe hun har bygget opp uten at hun selv får noe igjen for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. februar 2003 #6 Del Skrevet 8. februar 2003 Nå har han tatt i bruk nettadressen sin som nick også- at det går an.... Tulling! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 8. februar 2003 #7 Del Skrevet 8. februar 2003 Så lenge dette er noe du tjener penger på så ønsker vi ikke linker og reklame for deg selv i forumet. Om det er ett foretak eller ikke er i grunnen ikke ett reelt spørsmål her. Da Kg heller ikke ønsker at forumet blir brukt til å tjene penger svart. Dersom du ønsker å annonsere her ved KG kan du ta kontakt med Gry som er ansvarlig redaktør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 8. februar 2003 #8 Del Skrevet 8. februar 2003 Eller du kan enkelt og greit trykke HER og kjøpe en tekstannonse. Annonsen vises over 30 000 ganger pr døgn (over menyen til venstre). For å kunne drifte KG er jeg helt avhengig av at annonsørene betaler for reklame hos oss... Det er riktig som flere sier at jeg ikke tillater at man linker til sider man ønsker å tjene penger på hos oss. Innlegg som strider med reglene slettes, men du er velkommen til å kjøpe en tekstlink, som alle andre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopsdal Skrevet 9. februar 2003 #9 Del Skrevet 9. februar 2003 Ok. Men jeg har sett litt i forumet deres, og dere driver jo ikke dette konsekvent. Jeg har sett mange linker i deres formum, og alle disse er firma som tjener mye penger, selv om det er andre som refererer til dem så er det jo ikke noe forskjell. Men jeg skal gi meg. Beklager dersom jeg har vært til bry for dere, det var ikke intensjonen. Følte meg bare litt urettferdig behandlet. Til den personen som henviste til at jeg tjente penger svart. For det første så tar jeg så lite for å filme et bryllup, for det andre så oppgir jeg alt jeg tjener til skattemyndighetene. Og ingen skal få ta fra meg min moral. Når det gjelder å annonsere på kvinneguiden.no, så er nok det alt for dyrt. Jeg er ikke ute etter "haugevis" med oppdrag. Jeg har en fulltidsjobb utenom som krever sitt. Jeg tar bare slike oppdrag innimellom, som en hobby fordi jeg elsker yrket. Ikke noe mer enn det. Og det lille jeg tjener, det skatter jeg for. Det er ikke for pengene jeg driver med dette. Da hadde jeg drevet med noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå