Gjest Gjest_Morty_* Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Hei. Noen som har eller har hatt jevnlig sex med to eller flere i samme tidsrom? Hvordan fungerer det? Har de visst om hverandre, eller er det mer bak ryggen opplegg. Tenker ikke først og fremst utroskap, men flere faste knullekompiser. Har man opplysningsplikt i sånne tilfeller?
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Om jeg har sex med 1 eller 7 er det vel bare jeg som har noe med og gjøre, om den jeg har sex med har 1 eller 7 har og bar hun med og gjøre. Man må jo da gå ut ifra att all sex man har gjøres i sikkre former, alle har jo ansvar for at man ikke sprer sykdommer osv. Jeg for min del vil ikke vite om hun har flere
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 For endel år siden, da jeg var singel, hadde jeg i en periode tre elskere. Det varte en god stund, faktisk en to -tre år. Men det var jo noen opphold innimellom også. Så noen uker var det lite kontakt mens andre uker så kunne de ringe på samme dag alle tre Da var det bare å velge..... De visste om hverandre, så det var ikke noe problem. To av de ønsket på forskjellig tidspunkt å få til et skikkelig forhold med meg, prøvde sånn halvveis med begge, men vi gikk alltid raskt tilbake til å "bare" være venner med frynsegoder.Innimellom så var jeg også med andre og det vet jeg at de også var. Fullstendig ukomplisert. Fremdeles gir to av de lyd i fra seg et par ganger i året, men nå som jeg er gift så er ikke det noe alternativ. De årene der er ikke noe jeg angrer på. Mye bedre enn ons og kjekt å kunne ha en armkrok å hvile seg i uten at fyren får panikk for at det vil bli noe mer. Kjekke gutter/menn, men de egner seg fremdeles ikke som samlivspartner
Trampe Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Hvis jeg hadde sex med en fyr uten kondom ville jeg satt pris på å vite om han drev på med flere - slik at jeg kunne beskyttet meg mot evt sykdommer. Om man har "opplysningsplikt" eller ikke er vel opp til hver enkelt - man kan vel gjøre en avtale om det? Tror jeg ville blitt litt paff om fyren jeg drev på med plutselig var opptatt en kveld fordi han hadde seg med noen andre, men vet man om slikt er det da ikke noe problem.. Tror jeg snakker litt vel mye svada her, men poenget mitt er ihvertfall at jeg ville vært skeptisk til å ha en knullekompis som igjen hadde flere partnere, på grunn av faren for kjønnssykdommer. Og om han hadde seg med flere ville jeg satt pris på å få vite om det, slik at jeg kunne trø en kondom på han før jeg hoppet til sengs neste gang.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Hvis jeg hadde sex med en fyr uten kondom ville jeg satt pris på å vite om han drev på med flere - slik at jeg kunne beskyttet meg mot evt sykdommer. Høres ikke dette litt feil ut??? Hvordan kunne du beskytte deg mot sykdommer uten kondom???
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Er sååå enig... Kan ikke beskytte seg uten kondom da.. Selv om sexen er deilig uten kondom så har jo begge ansvar mht sykdommer og graviditet.. SÅ DET SÅ......
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Hei. Noen som har eller har hatt jevnlig sex med to eller flere i samme tidsrom? Hvordan fungerer det? Har de visst om hverandre, eller er det mer bak ryggen opplegg. Tenker ikke først og fremst utroskap, men flere faste knullekompiser. Har man opplysningsplikt i sånne tilfeller? ← Jeg har hatt sex med flere over en periode. Om ikke alle like jevnlig Siden jeg var singel så sto jeg ikke til regnskap for noen. Holder nå på å få til en vennskap og sex forhold. Vi er blitt enige om at det er greit med sex med andre, men det er nok ingenting vi kommer til å fortelle hverandre. Opplysningsplikt har man kun dersom det er avtalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå