Gå til innhold

Hvem inspirerer deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Nattblomst
Skrevet

Jeg kan bli inspirert av noen jeg ser på gata, venner eller bekjente som har på seg noe som fanger interessen min umiddelbart, eller sånne "casual"-bilder av diverse kjendiser på internett (papparazzibilder :sjenert: )

Hvem inspirerer deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Kate Hudson har en veldig bra stil. Avslappet, MEN kul, og elegant når det trengs!

Jennifer Aniston også! Og...Sarah Jessica Parker, men synes kanskje hun er litt mye innimellom også...

Skrevet

Ser litt på sex og singelliv, elsker stilen Carrie Bradshaw har i 6 sesong (spisielt når hun er sammen med Aleksandr Petrowski).

Charlotte i sex og singelliv har også utrolig mye fint.

Ellers liker jeg veldig godt Marilyn Monroe. 50-tallsstil er veldig fint synes jeg.

Liker å være litt pynta til hverdags.

Skrevet

Til hverdags bruker jeg antrekk inspirert av Kate Moss og Sienna Miller. Til fest er det Sarah Jessica Parker og Marilyn Monroe som inspirerer meg.

Gjest Kanelia
Skrevet

Kate Moss har kul stil. Og så synes jeg Margrethe Gilboe (stylist fra bl.a. Motepolitiet) alltid er stilig kledd.

Skrevet

Likar denne bloggen, og så har eg litt sans for folk som tørr å eksperimentera med fargar og litt gøyalt tilbehør. Sarah Jessica Parker hadde ein veldig interessant stil i Sex and the City! Ellers er eg drittlei den typiske stilen til alle dei der nye bertene i Hollywood (Miller og co). Sjølv om eg syns Paris Hilton kan ha ein stilig stil :)

Skrevet (endret)

Jennifer Aniston har en fin, klassisk stil. Hun går like mye i klær fra H&M som fra Chanel og bommer sjeldent på antrekket.

Victoria Beckham.Man kan vel ikke bli mer posh og berte enn hun. Og selv om jeg ikke liker fremtoninga hennes synes jeg klesstilen stooort sett er kjempefin.

Jeg elsker 50 tallsstil så Audrey Hepburn, Marilyn Monroe og Deeta Von Teese har en høy stjerne hos meg. Også har jeg falt pladask for den nye vintage aktige stilen til Christina Aguilera.

Også synes jeg Jessica Alba har en yndig fremtoning. Ingen kan mixe og matche som den jenta der.

Endret av ~Alwa~
Skrevet

Audrey Hepburn og Dita von Teese til fest :)

ellers så liker jeg stilen til modellen Irina Lazareanu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...