Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Mannen jeg har datet/vært sammen med de siste to-tre månedene fortalte meg her om dagen at han ikke har de "riktige" følelsene for meg. De var der i begynnelsen vi datet men nå skjønner han ikke helt hvor de ble av... Vi fikk ikke snakket ordentlig sammen da vi gjorde det "slutt", jeg bare sa meg enig i at det kanskje var best å bare være venner, ga ham en klem og sa lykke til videre.. Men det var jo egentlig ikke det jeg ville i det heletatt! Og jeg vet hva som skjedde og hvorfor følelsene hans for meg ble mindre. (tror jeg i allefall..)

Mitt tidligere forhold endte i at samboeren min sendte meg på sykehuset med brudd på skallen, han var en skikkelg psykopat. Og dette har gjort meg veldig reservert i forhold til nye bekjentskaper.

De første gangene vi var på date gikk det veldig bra og vi fikk god kontakt. Men da ting begynte å bli mer alvorlig så merket jeg at jeg ble veldig usikker og redd og ble unnvikende i min væremåte. Selvfølgelig merket han dette og da ble også han usikker og det ble en ond sirkel hvor vi begge ble avventende til den andre parten. :tristbla:

Men jeg liker denne fyren så innmari godt og han virker veldig snill og god og jeg har fryktelig lyst til å bli mer kjent med han. Og jeg vil at han skal bli kjent med meg også, den jeg virkelig er. Vi snakkes på msn nesten daglig men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt at jeg fremdeles er interessert, spesielt når det var han som gjorde det slutt.

Jeg trenger råd!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men da ting begynte å bli mer alvorlig så merket jeg at jeg ble veldig usikker og redd og ble unnvikende i min væremåte. Selvfølgelig merket han dette og da ble også han usikker og det ble en ond sirkel hvor vi begge ble avventende til den andre parten. :tristbla:

Er det på grunn av dette (sitatet over) at du tror at han sier at hans følelser har utviklet seg til å ikke være riktige ? Det at dere ble så usikre på hverandre? I så fall må du klare å vekke følelsene hans til live igjen hvis du skal ha noen sjans om å få ham tilbake. Men er det noe som tilsier at du vil være "mindre usikker og redd" i andre omgang med ham?

For din egen del så må du nok jobbe med din egen usikkerhet for at forholdet skal ha en sjans (og det gjelder vel om det er dnne mannen eller en annen?). Det skal kanskje litt til for at den mannen det nå gjelder skal få et annet bilde av deg enn den han fikk i løpet av de to-tre månedene dere datet ? Du må få han til å tro at du har andre sider og er verdt å satse på? Og ikke minst, han skal vel også ha følelser for deg i utgangspunktet? Når han allerede har vært igjennom en runde med deg og det ikke funket - så skal det litt til for at det skal bli noe igjen.

Men så lenge dere begge var usikere - så kan det jo hende at han går rundt og tenker det samme som deg?

Du taper ingenting ved å spørre ham - du vinner bare visshet, være seg vissheten om at det aldri kan bli noe eller vissheten om at han er villig til å prøve igjen.

:klem:

Skrevet

Joda..du har rett i det du sier. Jeg får bare ta en kopp med mot og spørre han.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...