maristella Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Heisann Er ny på dette med attføring og ba om å få forskudd på meldekortet mitt som jeg sendte inn i lørdags. (stod at man kunne få forskudd for neste periode siden det er jul) Noen som vet når man får dette forskuddet? Ser at de bare har beregnet for de to vanlige ukene på nettet. Håper noen vet.
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Du får dette forskuddet i lag med de andre attføringspengene.
maristella Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Hei og takk for svar Det var også det jeg trodde, men da jeg logget meg inn på min side på NAV så jeg at de bare hadde beregnet de vanlige to ukene, men kanskje de bare beregner forskuddsperioden for seg og den kommer opp senere. Jaja det er jo bare å vente og se.
minienthe Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 samme her, blir spennende å se i morgen hva som skjer
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Hei og takk for svar Det var også det jeg trodde, men da jeg logget meg inn på min side på NAV så jeg at de bare hadde beregnet de vanlige to ukene, men kanskje de bare beregner forskuddsperioden for seg og den kommer opp senere. Jaja det er jo bare å vente og se. ← samme her, blir spennende å se i morgen hva som skjer ← Hvordan gikk det? Fikk dere forskuddet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå