Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 tre lørdager siden hadde jeg sex med to av kameratene mine.. samtidig, dvs vi hjadde trekant!! Ja, vet at det var veldig dumt av meg! (flaut) Full som jeg var da var jeg selvfølgelig ikke i stand til å tenke på hva det ville føre til!!.. det begynte med at han ene snakket bare om erotiske ting med meg da han hadde mulighet til det, og sånn foregikk det hele kvelden.. og han andre drev og flørtet masse med meg hele kvelden. jeg holdt på å bli gal den kvelden!, men likte det på en måte må jeg innrømme. og da endte kvelden med at vi hadde sex, alle tre. og begge kom inni meg. ja, vet at der for sent til å angre. nå er jeg gravid. vet men jeg lurer på om det går an at begge er faren?? ikke enten han ene eller han andre, men begge. at ungen min har dna og gener fra både han ene og han andre kameraten min.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Hadde du sex undervisning på skolen??? Det er komplett umulig...enten eller.... Du må nok bare forlange dna test når det er født (Hvis du skal bære det fram da)
Gjest Eir Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 Nei, begge kan ikke være faren til samme barn. Men har du hatt riktig flaks kan du ha blitt gravid med tvillinger, som har en far hver... Uansett kan du jo spørre dem om de vil dele på barnebidraget, eller om de vil ha en dna-test.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Tja. Blir det toeggede tvillinger (eller fler) så kan de vel i teorien har forskjellig far. Du får tenke deg om om du vil ha dette barnet, om du er moden nok for ansvaret osv. Så får du gå til legen og få enten svangerskapskontroll eller abort. Så får du ta det derfra.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Dersom du får toeggede tvillinger så kan dem ha hver sin far, eneggede eller et forster kan kun ha en far. Jeg tror dem hadde planlagt trekanten på forhånd og synes dem bør ta ansvar for hva som har skjedd.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Gå på apoteket og kjøp angrepille! ← Det er dessverre tre uker for sent.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Interessant at TS har lært seg hva DNA er og har fullført et samleie, men samtidig er komplett blottet for kunnskap om hvordan formering foregår..
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 Ikke dårlig å ha full kontroll på at du er gravid etter bare 2-3 uker...
Gjest Bellatrix Skrevet 10. desember 2006 #11 Skrevet 10. desember 2006 Ikke dårlig å ha full kontroll på at du er gravid etter bare 2-3 uker... ← Det kan hun vel ha. Tiden mellom el og mens er ikke så lang.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. desember 2006 #12 Skrevet 10. desember 2006 Ikke dårlig å ha full kontroll på at du er gravid etter bare 2-3 uker... ← Det er helt normalt det. Man blir gravid under eggløsning, som er ca 2 uker før neste mens. Og når da neste mens ikke kommer (altså ca 2 uker etter dette famøse samleiet), da tar man en test, og så vet man om man er gravid. Tar man testen samme dag eller inntil tre dager før forventet mens (Clearblue, den mest kjente testen på markedet, kan vise rett resultat tre dager før forventet mens), kan man faktisk få svar på om man er gravid så tidlig som 11 dager etter samleiet. Man beregner et svangerskap til 40 uker og 2 dager, regnet fra første dag av siste mens. Så med en gjennomsnittlig syklus på 28 dager, er man fire uker på vei når man normalt sett finner ut at man er gravid. Men i realiteten er det bare to uker siden man faktisk BLE gravid.
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #13 Skrevet 10. desember 2006 Ikke dårlig å mene at det tar månedsvis å finne ut at man kan bli gravid Dersom du lurer: Man har som oftest eggløsningen midt i syklusen, altså ca 14 dager fra endt menstruasjon. Hvis man da skal ha en normal syklus på rundt 30 dager betyr det at det er 2 uker fra eggløsning til menstruasjon, og da kan man fint teste positivt på en graviditetstest både 1 og 2 uker etter samleie
Gjest Bellatrix Skrevet 10. desember 2006 #14 Skrevet 10. desember 2006 Ikke dårlig å mene at det tar månedsvis å finne ut at man kan bli gravid ← Det hadde vel vært litt kjipt. "Ja, du er gravid, og har halve tiden av svangerskapet igjen. Hvis du da hat tenkt på en eventuell abort innonfor 12 svagerskapsuke, så lykke til, du har nemlig vært gravid i 20 uker allerede."
Transe Skrevet 10. desember 2006 #15 Skrevet 10. desember 2006 Hei, du får vel forsatt mye sex med begge, eller bare forsvant dem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå