Gå til innhold

sa jeg elsker deg første gangen..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

da var det gjort! jeg presterte å glippe ut med et `jeg elsker deg` til kjæresten min for et par dager siden..i fylla!! :sjenert:

vi har vært sammen i 4 måneder, og jeg har tenkt på det en stund, når jeg skulle si det og hvordan. Så kom det altså frem på et nachspiel med mange kompiser av han til stede i tillegg, tror ikke de fikk det med seg men..

ååå jeg angrer meg sånn! ble absolutt ikke sånn det skulle være i det hele tatt!! :tristbla: Jeg var full, han var enda fullere. Men han besvarte det da. Først ble han overraska, og spurte om jeg var helt sikker på det jeg sa. Og det var jeg jo. Da sa han jeg elsker deg faen meg også, og ga meg et stort kyss;)

nå i ettertid sitter jeg her og angrer meg litt selvfølgelig. føler at det ble helt feil! særlig da jeg ikke er helt sikker på om jeg virkelig elsker han. Jeg har aldri sagt det til noen før, og er ikke sikker på hvordan det føles. Men når jeg kjenner etter så føler jeg at jeg elsker han men.. huff, dette ble dumt!

måtte bare få det ut jeg.. håper bare jeg ikke har ødelagt noe. Kanskje han og angrer seg..? huff håper ikke det..:tristbla: det ble bare så dumt at det skulle skje på denne måten.. han har ikke sagt noe om det etter. Skal jeg ta det opp med han eller hva..? jeg kan nå iallfall ikke si at jeg angrer meg..men kanskje si at jeg føler at det ble dumt når det ble sagt i fylla på den måten.. :forvirret: hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg tenker at dette behøver du ikke å tenke noe mer på. Det har i hvert fall ikke noe å si for hvordan forholdet blir videre hvis du ikke får så noia at du blir helt koko og begynner å oppføre deg rart ;)

Kanskje det er glemt om et år. Eller kanskje dere sitter på gamlehjemmet og ler av det når dere blir 90.

Skrevet (endret)

Og hvis du tror han ikke hørte deg så er vel ikke dette noe å skråle over?

Og det værste som kan skje? At han hørte deg... Også?

:roll:

Endret av Prinsesse-vil-ikke
Skrevet

Ikke lag noe mer fuzz rundt det! Ikke tenk så mye mer på det. Og ikke ta det opp med ham, da blir det bare enda vanskeligere.

Oppfør deg som vanlig, og når du neste gang føler for å erklære din kjærlighet, kan du prøve å gjøre det i edru tilstand. Da skal du se at det hele retter seg opp, og du kan le av det.

Dessverre må du leve med den litt ugreie følelsen inntil videre, men sånn er det når en føler en har gjort noe dumt. Å snakke om det og lage det til en stor historie, gjør det bare enda dummere.

Til slutt: Det er da ikke så veldig dumt det du har gjort, da. Du har jo sagt noe hyggelig til kjæresten din. Og det er jo bare koselig at det blir sagt hyggelige ting i beruset tilstand også. Kanskje du skulle ønske at dette ble sagt under andre omstendigheter, men slik er ikke livet. Ting blir aldri perfekte, og du må tilgi deg selv for sånne småfeil med én gang, ikke plag deg selv mer med det! :klem:

Skrevet
da var det gjort! jeg presterte å glippe ut med et `jeg elsker deg` til kjæresten min for et par dager siden..i fylla!! :sjenert: 

vi har vært sammen i 4 måneder, og jeg har tenkt på det en stund, når jeg skulle si det og hvordan. Så kom det altså frem på et nachspiel med mange kompiser av han til stede i tillegg, tror ikke de fikk det med seg men..

ååå jeg angrer meg sånn! ble absolutt ikke sånn det skulle være i det hele tatt!! :tristbla:  Jeg var full, han var enda fullere. Men han besvarte det da. Først ble han overraska, og spurte om jeg var helt sikker på det jeg sa. Og det var jeg jo. Da sa han jeg elsker deg faen meg også, og ga meg et stort kyss;)

nå i ettertid sitter jeg her og angrer meg litt selvfølgelig. føler at det ble helt feil! særlig da jeg ikke er helt sikker på om jeg virkelig elsker han. Jeg har aldri sagt det til noen før, og er ikke sikker på hvordan det føles. Men når jeg kjenner etter så føler jeg at jeg elsker han men.. huff, dette ble dumt!

måtte bare få det ut jeg.. håper bare jeg ikke har ødelagt noe. Kanskje han og angrer seg..?  huff håper ikke det..:tristbla: det ble bare så dumt at det skulle skje på denne måten.. han har ikke sagt noe om det etter. Skal jeg ta det opp med han eller hva..? jeg kan nå iallfall ikke si at jeg angrer meg..men kanskje si at jeg føler at det ble dumt når det ble sagt i fylla på den måten..  :forvirret: hva syns dere??

Du lager storm i vannglass. Det er ikke noe problem.

"Don`t worry, be happy."

Skrevet

Han svarte deg jo tilbake med det samme. :)

Jeg sa det over mobilen engang, (vi er i et veldig langt langdistanse forhold), og han svarte; "virkelig, elsker du meg?".. jeg fikk bare svart "ja".......og så datt han ut, fordi han ikke hadde mer penger på mobilen :sur:

Etter det har han aldri nevnt det... :tristbla:

Og jeg tør ikke si det igjen

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Han svarte deg jo tilbake med det samme. :)

Jeg sa det over mobilen engang, (vi er i et veldig langt langdistanse forhold), og han svarte; "virkelig, elsker du meg?".. jeg fikk bare svart "ja".......og så datt han ut, fordi han ikke hadde mer penger på mobilen :sur:

Etter det har han aldri nevnt det... :tristbla:

Og jeg tør ikke si det igjen

Kanskje han sa jeg elsker deg også, før han oppdaget at dere ble brutt, og så går han og venter på at du skal svare på det... ?

Skrevet

Er vel det samme om man er edru eller full så lenge man mener det. Du får si det igjen, neste gang dere koser dere masse eller noe.

Hadde ikke brukt en kalori til å bekymre meg engang.

Skrevet

Stress ned! Det ble kanskje ikke den settingen du hadde sett for deg, men du var jo utrolig heldig med responsen, da. Vær glad for at det er sagt, og bygg opp under dette. Når du føler deg dum etterpå, så er det jo en viss fare for at du blir litt mer reservert - og da oppnår du jo bare det motsatte av det du vil! Si det på ny!

Skrevet

Har du hørt utrykket "fra barn og fulle folk"? ;)

Jeg tror det hadde vært verre om det var omvendt, kvinner har generelt en større kapasitet til å tolke ting i alle retninger enn det menn har. Han er nok såre blid, men om han husker hvorfor han er blid er et annet spørsmål :ler:

Gjest gjest..ts
Skrevet

tusen, tusen takk for alle svar!! :) dere har nok helt rett i det, dere som sier at jeg bekymrer meg over noe som det ikke er nødvendig å bekymre seg over. Jeg er bare en slik typisk grubler..og kan sitte og analysere i evigheter.. ;) særlig når det er et avstandsforhold vi har, og jeg bare får snakket med han over telefonen og ikke ser han ansikt til ansikt mer enn ca. annenhver helg..

men-jeg er forsåvidt glad for at jeg fikk sagt det i det hele tatt jeg :) har som sagt aldri sagt det til noen andre før, så jeg er egentlig ganske stolt av meg selv for at jeg i det hele tatt torde å si det-når jeg tenker meg litt om.. :ler:

takk skal dere ha, folkens!!

klem, ts

Gjest Elfrida
Skrevet
Jeg er bare en slik typisk grubler..og kan sitte og analysere i evigheter.. ;) 

Tenk litt over det med grubling, hvor ofte blir du gladere og mer fornøyd av å gruble, hvor ofte finner du gode løsninger på ting av å analyserer i evigheter?

Jeg syns man ofte får for mye fokus på det negative av å gruble for mye, og det virker som om du kanskje er litt der. Prøv å snu tankene til muligheter og positive ting!

Skrevet

Kjæresten min sa det etter 3 mnd .. på fylla.. men 1 år senere så mener han det fortsatt.. hehe.. ikke tenk noe mer på det.. Da var det sagt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...