Gjest Laila Skrevet 7. februar 2003 #1 Del Skrevet 7. februar 2003 -Har så lyst å høre andre sine erfaringer med følgende: - Er det virkelig tilfelle at de fleste menn må en tur i "hulen" sin, dvs. på reise/ jobbe mye etc. når de nettopp har funnet "kvinnen i sitt liv"....(en forferdelig klisje, men fant ikke noe bedre i farten) Når jeg tenker etter, så forsvant begge mine to ekser noen uker - rett etterat vi hadde møtt hverandre og hadde hatt flere helger med søt musikk - men dukket opp igjen som om ingenting. - og så varte det mange år......... Jeg har jo full forståelse for at de trenger litt avstand, en pause fra noe som virker intenst, det gjør jo vi kvinner også, men stemmer denne hule-teorien? At det er slik vanligvis i et forhold over tid, er jo naturlig, men sånn helt i starten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest K:) Skrevet 8. februar 2003 #2 Del Skrevet 8. februar 2003 Hei! Etter å ha lest innlegget ditt tenkte jeg at jeg måtte skrive et svar. Jeg har vært sammen med en utrolig kjekk og snill gutt i ca 4 mnd. Vi har virkelig levd på en sky, alt har vært utrolig bra og romantisk og jeg var "kvinnen i hans liv". For ca en uke siden begynte jeg å få en litt dårlig magefølelse. Plutselig begynte han å trekke seg unna, og fra å ha vært sammen nesten hver dag, har jeg nesten ikke sett han. Han ringer meg, men jeg har følelsen av at han ikke vil være sammen med meg, da han ikke foreslår at vi skal være sammen. Foreslår jeg noe, så viker han unna det. Er dette et klassisk eksempel på en som trekker seg inn i hulen sin, eller har han "mistet" følelsene for meg? Hvordan bør jeg forholde meg for å få han tilbake? Har du noen forslag? Syns det er forferdelig trist, for jeg har aldri hatt et så bra forhold før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila Skrevet 8. februar 2003 #3 Del Skrevet 8. februar 2003 -Takk for svar. Dette er et veldig godt eksempel på det som jeg antyder i mitt innlegg. Og hvis jeg skal komme med et forslag til hvordan du skal takle dette, så må det bli at du rett og slett tenker på at han nå har behov for å "tusle litt rundt i hulen sin".......siden du også sier at dere har vært sammen nesten hver eneste dag, så er det mange menn som føler at det blir litt for intenst. (En mannlig kompis av meg kunne ikke begripe at dama hans måtte ringe ham hver eneste dag..... :blunke: ) Nå gjelder det om å være "den kloke kvinnen" som skjønner dette....som lar ham få fred,som ikke maser og ikke foreslår ting dere skal gjøre sammen. Jeg vet at det er vanskelig og jeg har måttet stålsette meg mer enn en gang oppigjennom........men du kan godt signalisere at du har det bra, at du har masse ting å holde på med osv.-vær blid og hyggelig! Men la ham ringe deg og ikke omvendt........ Jeg håper virkelig at det er dette som skjer i ditt forhold, for da trenger du egentlig ikke gå rundt og ha vonde tanker........må få høre hvordan dette går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huleboerkvinnen Skrevet 8. februar 2003 #4 Del Skrevet 8. februar 2003 ...jeg har nå egentlig mest lyst til å gjemme meg bort i en hule selv jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. februar 2003 #5 Del Skrevet 9. februar 2003 Njeeei, gjør de det? Hm..kanskje. *tenke seg om* Har vel egentlig ikke opplevd det i noen av mine forhold. Mitt nåværende forhold begynte med avstand...kanskje det var bra det da? For alt går jo bare helt flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2003 #6 Del Skrevet 9. februar 2003 Takk for koselig svar. Tenkte egentlig jeg skulle ringe å ta en "skikkelig" prat med han i dag, men kanskje jeg bør vente litt da? Det er bare så veldig vondt å gå rundt å ha denne følelsen. Har fått forslag fra flere venninner om at kommunikasjon er så viktig, og at jeg må prate med han. Men, kanskje jeg skal prøve dette tipset ditt nå, er veldig redd for å miste han. Jeg er også veldig redd for at han skal føle at jeg "maser". Det er jo mulig at han ser på saken fra en helt annen side...Han har jo tross alt ikke sluttet å ta kontakt, han ringer og skriver meldiger om at han er glad i meg. Men, har som sagt følelsen at han trekker seg unna, og at han ikke foreslår om vi skal være sammen. Tusen takk for tipset!! Skal holde deg oppdatert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lailas Skrevet 9. februar 2003 #7 Del Skrevet 9. februar 2003 -Syns du skal være kjempeglad at han fortsatt tar kontakt-det lover bra! Tenk om han hadde vært taus som en østers..... Kommunikasjon er viktig, helt enig i det - men av og til må man gå i sitt "lønnkammer" om du skjønner.......vi jenter har også behov for å være for oss sjøl, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lailas Skrevet 9. februar 2003 #8 Del Skrevet 9. februar 2003 - Dette ble litt tullete....har registrert meg..men får opp at "brukernavnet er allerede registrert".........vel, da putter man på en s, men er fortsatt "gjest".........jaja, det er MEG,da - Laila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #9 Del Skrevet 10. februar 2003 Nei, og atter nei. Ta ikke kontakt med han. Det vil du komme til å angre. La HAN ringe deg først. Han er sikkert i tenkeboxen sin nå. Feilen de fleste gjør foresten, er at de starter det fysiske forholdet altfor tidlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette går nok bra, bare du venter på HANS initiativ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murvel Skrevet 10. februar 2003 #10 Del Skrevet 10. februar 2003 Det finnes en bok som heter "Hvorfor menn ikke kan lytte og kvinner ikke kan lese kart". Den er lettlest og humoristisk. Les den og du vil få mange svar på hvorfor mannen gjør som han gjør. Og mange svar på hvorfor kvinnen gjør det hun gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idun Skrevet 10. februar 2003 #11 Del Skrevet 10. februar 2003 Hei... Tror ikke det bare er menn som i blant kan ha behov for å trekke seg tilbake til "hulen" sin. Jeg har ofte behov for å være litt for meg selv i min "verden" uten kjæresten min, selv om jeg er veldig glad i han. Etter intense og koselige helger sammen (vi ser hverandre i helgene bare) gleder jeg meg til å være for meg selv en stund, selv om det ikke tar lang tid før jeg savner han igjen. Det trenger ikke være noe galt selv om gutten trekker seg litt tilbake. For mange mennesker kan det lett bli litt "mye" å ha andre rundt seg 24 timer i døgnet... Det er noe med å få bearbeidet tanker og følelser, få ting på plass. Mulig det høres litt sært ut, men jeg er mye hyggeligere å være sammen med når jeg får noen pauser innimellom slagene. Godt å få tid til å savne hverandre også, vel? Koz, Idun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå