Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 heisann..eg er så forvirret på typen min for tiden..begge to går i jobb og eg har en datter fra tidligere forhold..vi har vert i lag i 1 1/2 år..det har vert veldig lite sex i det siste,for eg jobber fra kl 14 til kl 21 tre dager i uken,og fra kl 7 til kl 2 to dager i uken..og sambueren min hadde ringt meg og sakt det at vi fekk alt for lite tid til hverandre,for datteren min krevde so mye tid og oppmerksomhet??at eg og han ikke fikk tid til hverandre,og at me såg hverandre alt for lite?eg veit ikke helt hva jeg skal gjøre?er det noen som er i en lignende situasjon?so sier han at det er sundt og studere andre menn og damer i eit forhold?hva mener dere om det?blei litt satt ut når han sa det,kanksje for at eg er litt sjalu av meg? og at han ser på andre damer sine pupper? skal kanskje ikke bry meg om sånt,men eg kan ikke hjelpe for det...for eg er så glad i han ,og gjer det meste for han..og når han sier sånt da føler eg meg ikke mye vert? takk for posetive svar..
Gjest Bellatrix Skrevet 5. desember 2006 #2 Skrevet 5. desember 2006 Utfra jobbtiden din, og kanskje hans(?), så ser det ut som at dere har liten tid til overs og til hverandre. At du i tillegg har en datter gjør vel at dere har lite alenetid. Kanskje han mener at han har lyst til å se deg mer? Det er umulig for oss å vit hva han mener, men det kan være et initiativ til at dere skal være mer kjærester og bruker mer tid på hverandre. Det med å se på andre har han på en måte rett i, men det kommer helt an på hva han legger i å studere menn og damer. Å se på andre ser jeg ikke noe galt i, men om han vil studere mer enn bare å se så skjønner jeg at du reagerer. At han ser på andre damer sine pupper trenger ikke å ha noe med deg å gjøre, det har vel heller med at mannfolk som liker pupper liker pupper. Ser ikke du på mannfolk og på mannfolkkropper hvis du ser det?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Nå vet jeg ikke om det stemmer for deg, og skal ikke påstå at det er slik, men om jeg hadde fått en sånn kommentar om andre damer i tillegg til å bli "halvveis dumpa", så hadde jeg begynt å lure på om han hadde følelser for noen andre. Syns det var merkelig at han skulle flette det inn i den samtalen..
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 heisann..eg er så forvirret på typen min for tiden..begge to går i jobb og eg har en datter fra tidligere forhold..vi har vert i lag i 1 1/2 år..det har vert veldig lite sex i det siste,for eg jobber fra kl 14 til kl 21 tre dager i uken,og fra kl 7 til kl 2 to dager i uken..og sambueren min hadde ringt meg og sakt det at vi fekk alt for lite tid til hverandre,for datteren min krevde so mye tid og oppmerksomhet??at eg og han ikke fikk tid til hverandre,og at me såg hverandre alt for lite?eg veit ikke helt hva jeg skal gjøre?er det noen som er i en lignende situasjon?so sier han at det er sundt og studere andre menn og damer i eit forhold?hva mener dere om det?blei litt satt ut når han sa det,kanksje for at eg er litt sjalu av meg? og at han ser på andre damer sine pupper? skal kanskje ikke bry meg om sånt,men eg kan ikke hjelpe for det...for eg er så glad i han ,og gjer det meste for han..og når han sier sånt da føler eg meg ikke mye vert? takk for posetive svar.. ← Han kan mene mye med det han sier ang. å studere andre i et forhold.. Kan være fra å se på andre til å ha et åpent forhold.. Jeg tror nok desverre jeg tolker det som det siste... Med mindre han da mener dere skal utforske andre menn og kvinner sammen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå