Devana Skrevet 5. desember 2006 #1 Del Skrevet 5. desember 2006 Nå har jeg 94 timer i omfang på vitnemålet mitt fra vgs. Kan jeg da stryke et 3-timers fag slik at jeg ligger på 91 timer? Er det sånn at man skal ligge over 90 timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor Gull Skrevet 5. desember 2006 #2 Del Skrevet 5. desember 2006 Man skal ha over 90 timer, ja. Men om du kan stryke et fag vet jeg faktisk ikke ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 5. desember 2006 #3 Del Skrevet 5. desember 2006 man kan stryke fag, jeg har ikke gjort det selv -men har hørt om flere som har gjort det. men er jo regler for hvilke fag man må ha på vitnemålet for å få det godkjent da, så man kan ikke stryke noen av de obligatoriske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 5. desember 2006 Vet du hvilke fag som er obligatoriske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 5. desember 2006 #5 Del Skrevet 5. desember 2006 det jeg husker er engelsk, matte, naturfag og bed.øk fra grunnkurs og religion, historie, norsk, samfunnslære, gym, engelsk fra de to siste årene, også må du vel i hvertfall ha i fordypning i ett fag. :klø: husker ikke flere jeg.. kan hende jeg har glemt noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 5. desember 2006 #6 Del Skrevet 5. desember 2006 I tillegg er det lurt aa ikke stryke et fag som kan gi deg fordypningspoeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passion Skrevet 7. desember 2006 #7 Del Skrevet 7. desember 2006 hmmm, jeg må ha minst 105 timer... men kanskje fordi jeg har tatt medier og kommunikasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå