Malama Skrevet 5. desember 2006 #1 Skrevet 5. desember 2006 Ja, i år skal vi (som man sikkert har skjønt av mine mange spørsmål om juletre) altså ha juletre for første gang. Vi har fått tak i juletrefot i går, og da går jeg like godt til den andre enden: Stjerna. Noen som vet en plass hvor de selger fine stjerner til å ha i toppen av treet? Sånn til å ha ene juletrelyset inni, tenker jeg på. Kuler finner jeg overalt. Glitter regner jeg også med å finne uten å slite så veldig. Men stjerne har jeg enda ikke sett, annet enn en meeeeget lite pen som jeg så en plass, og der kunne jeg vel ikke hatt lys i heller, den var av halm på et vis. Gode tips tas imot med glede
Malama Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2006 Hmm, Dags Marked, hvor finner jeg det?
Gjest mela Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 De har ikke fryktelig mange butikker, men du kan jo se om det er en nær deg: http://www.dagsmarked.no/butikker.htm
Malama Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 Nope, det kartet der begrenset seg til langt unna meg... (Jeg bor nemlig i Bergen...)
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 De aller fleste lysbutikker har! Ellers har jeg sett slike hos skeidar tror jeg og lampehuset. (må innrømme at jeg er litt usikker... )
Malama Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2006 Har nok ikke vært på nok lysbutikker jeg da, den jeg har vært på hadde nemlig bare julestjerner til å henge i vinduet, ikke til treet, derofr trodde jeg det måtte være andre steder de hadde dem. Med andre ord: Finne flere lampebutikker Takk for tips.
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Jeg kjøpte en genial juletrestjerne på Ellos for tre fire år siden, den var det eget lys inni, med egen ledning og støpsel til. Genialt fordi da kan jeg velge å ha små lys på juletreet
Gjest Fruktfat Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 jeg har bare funnet èn; en helt enkel, hvit en. fåes på jernia, glasmagasinet og lys/lampeforretninger.
Helen Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 Vi har stjerne med lys inni, den ble kjøpt på Europris i fjor eller året før.
Gjest Fruktfat Skrevet 5. desember 2006 #11 Skrevet 5. desember 2006 de har en blank en på europris i år og, så jeg!
monja Skrevet 5. desember 2006 #12 Skrevet 5. desember 2006 På lampehuset her har de både blanke og hvite.
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #13 Skrevet 6. desember 2006 Jernia i Wallendahl-huset (i underetg) har.
kamela Skrevet 8. desember 2006 #14 Skrevet 8. desember 2006 Stjerna i toppen av treet her tror jeg kommer fra Jernia. Ikke såv eldig fin, men vi slet med å finne, vi også. Skulle gjerne hatt en stooor en!
Loevinna Skrevet 10. desember 2006 #15 Skrevet 10. desember 2006 Jag fant min stjerne på et stor hagesenter, så kanskje Plantasjen har slikt..?
Gjest -eline- Skrevet 10. desember 2006 #16 Skrevet 10. desember 2006 Stjerna i toppen av treet her tror jeg kommer fra Jernia. Ikke såv eldig fin, men vi slet med å finne, vi også. Skulle gjerne hatt en stooor en! ← ...og jeg vil gjerne ha en liten en jeg, synes alle er så svære
Malama Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #17 Skrevet 10. desember 2006 Vi fant en liten en på lampehuset i alle fall, etter å ha lett lenge (ja, for jeg i mitt dumme hode trode jo at jeg ville finne det sammen med juletingene...) Den e ikke lekker, men liten og enkel, og det er mulig det er den vi ender opp med. I dag er i alle fall treet kommet i husl, så da er det lurt å få i hus pynten igså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå