Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, i år skal vi (som man sikkert har skjønt av mine mange spørsmål om juletre) altså ha juletre for første gang.

Vi har fått tak i juletrefot i går, og da går jeg like godt til den andre enden: Stjerna.

Noen som vet en plass hvor de selger fine stjerner til å ha i toppen av treet? Sånn til å ha ene juletrelyset inni, tenker jeg på.

Kuler finner jeg overalt. Glitter regner jeg også med å finne uten å slite så veldig. Men stjerne har jeg enda ikke sett, annet enn en meeeeget lite pen som jeg så en plass, og der kunne jeg vel ikke hatt lys i heller, den var av halm på et vis.

Gode tips tas imot med glede :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, Dags Marked, hvor finner jeg det?

Skrevet

Nope, det kartet der begrenset seg til langt unna meg...

(Jeg bor nemlig i Bergen...)

Skrevet

De aller fleste lysbutikker har! Ellers har jeg sett slike hos skeidar tror jeg og lampehuset.

(må innrømme at jeg er litt usikker... )

Skrevet

Har nok ikke vært på nok lysbutikker jeg da, den jeg har vært på hadde nemlig bare julestjerner til å henge i vinduet, ikke til treet, derofr trodde jeg det måtte være andre steder de hadde dem.

Med andre ord: Finne flere lampebutikker :)

Takk for tips.

Skrevet

Jeg kjøpte en genial juletrestjerne på Ellos for tre fire år siden, den var det eget lys inni, med egen ledning og støpsel til. Genialt fordi da kan jeg velge å ha små lys på juletreet :)

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg har bare funnet èn; en helt enkel, hvit en. fåes på jernia, glasmagasinet og lys/lampeforretninger.

Skrevet

Vi har stjerne med lys inni, den ble kjøpt på Europris i fjor eller året før.

Gjest Fruktfat
Skrevet

de har en blank en på europris i år og, så jeg!

Skrevet

På lampehuset her har de både blanke og hvite.

Skrevet

Stjerna i toppen av treet her tror jeg kommer fra Jernia. Ikke såv eldig fin, men vi slet med å finne, vi også. Skulle gjerne hatt en stooor en!

Skrevet

Jag fant min stjerne på et stor hagesenter, så kanskje Plantasjen har slikt..? :sjenert:

Skrevet
Stjerna i toppen av treet her tror jeg kommer fra Jernia.  Ikke såv eldig fin, men vi slet med å finne, vi også.  Skulle gjerne hatt en stooor en!

...og jeg vil gjerne ha en liten en jeg, synes alle er så svære :sjenert:

Skrevet

Vi fant en liten en på lampehuset i alle fall, etter å ha lett lenge (ja, for jeg i mitt dumme hode trode jo at jeg ville finne det sammen med juletingene...) Den e ikke lekker, men liten og enkel, og det er mulig det er den vi ender opp med.

I dag er i alle fall treet kommet i husl, så da er det lurt å få i hus pynten igså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...