Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. februar 2003 #41 Skrevet 11. februar 2003 Kaizers er bra, og Janove er en mann etter min smak!
*Lisa* Skrevet 11. februar 2003 #42 Skrevet 11. februar 2003 Men kan ikke noen pålegge alle trikker og busser å ha Holger på høytaleranlegget?!? Så kan det jo heller deles ut gratis "sov i ro" hos sjåføren, hvis det mot formodning skulle være noen tverre særinger ombord som ikke ønsker å gjøre morgenen litt bedre.... Det er nemlig ikke bare greit å sitte med walkman og svelge latteren hver bidige morgen!! Det er jo sett på som tabu bare å våge å smile på en overfylt buss, og når jeg innimellom ikke klarer å holde meg og slipper ut fniselyder eller (gud forby!) rett og slett en liten latter, får jeg bare stygge blikk... Mine medpassasjerer tror jo jeg er mentalt ustabil! :o *Lisa*
Gjest Donna Skrevet 11. februar 2003 #43 Skrevet 11. februar 2003 Da ville jeg også hatt ørepropper ....satte det på en morgen ..men skiftet fort tilbake til radio 1. De satt jo bare og fjaset der ....og spillte teit musikk ...ikke noe for meg .....
Gjest Tristessa Skrevet 24. april 2003 #44 Skrevet 24. april 2003 Hører på hørespillet "Den daue valpen" nu. Ler meg snart aldeles fillete snart, dette er farlig humor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå