Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. februar 2003 #1 Skrevet 7. februar 2003 klapp ein siste gong, tramp ditt trebein på golvet av betong... Hva synes KG folket om det siste Kaizers albumet? Jeg sitter her og koser meg med musikken mens jeg venter på Nytt på Nytt. Jeg er veldig begeistret for Kaizers Orchestra. Milla
Gjest Étoile Skrevet 7. februar 2003 #2 Skrevet 7. februar 2003 Peide å henge en del på Cementen da jeg bodde hjemme i Stavanger, og der spilte de Kaizers lenge før de ble kjempepop. Digger Kaizer i lange baner men husker jeg fikk en del reaksjoner når jeg satte på ompaorkesteret på vorspiel i begynnelsen... de samme venninnene gikk i sommer helt amok og hylte og skrek i ekstase da Kaizers spillte på Roskilde... Hadde billetter til konserten på rockefeller i mars, men kan ikke gå allikevel fordi vi skal på ferie snart... Men di komme vel snart tebage!
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2003 #3 Skrevet 7. februar 2003 Synes Kaizers er digg!! Og Janove er deilig! (Milla, trodde ikke du likte slik "rølpe"-musikk. :blunke: )
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. februar 2003 #4 Skrevet 7. februar 2003 Milla, trodde ikke du likte slik "rølpe"-musikk Du trodde vel jeg var en slik "NRK Alltid Klassisk"- type. Nei, jeg liker svært mye variert musikk- bandet som ligger mitt nærmest er The Smashing Pumpkins samt Zwan. Ser ikke på Kaizers som noe rølpe-musikk. Var det noen som fikk med seg Holgers' utrolige Kaizers parodi i dag tidlig??..."ja ja meir oljefat og meir pumpeorgel". Milla
Gjest Donna Skrevet 7. februar 2003 #5 Skrevet 7. februar 2003 Har fått øynene opp for Kaizers jeg også ...jeg synes det kommer i kategorien rølpe musikk ...*ler*...eller hva kalles det egentlig?
Milo Minderbinder Skrevet 8. februar 2003 #7 Skrevet 8. februar 2003 Kaizers er driitbra. Ante heller ikke at de var i skuffen "rølp", men om de er det, så bryr det meg midt i ryggen. Når det gjelder Holger Nielsens metode, Milla, har det programmet vært en fast følgesvenn helt siden dets spede begynnelse. "Og dette var et lydopptak av Kong Harald som spiser Kong Haakon" Milo
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. februar 2003 #8 Skrevet 8. februar 2003 Og dette var et lydopptak av Kong Harald som spiser Kong Haakon" King Kong spiller Ping Pong Milla
Gjest Tristessa Skrevet 8. februar 2003 #9 Skrevet 8. februar 2003 Hehe, både Holger Nielsens Metode og Kaizers er bra! Har blitt foret med det fra veldig tidlig av, min kjære tysklærer er nemlig pappa til Geir Zahl. Break an arm, anyone?
starie Skrevet 8. februar 2003 #10 Skrevet 8. februar 2003 Jeg har ikke hørt så mye på dem jeg.. Men det jeg har hørt er bra!
blå Skrevet 8. februar 2003 #11 Skrevet 8. februar 2003 Kaizers er helt ok, jeg kan nok ikke utale meg om den nye plata, for den har jeg ikke hørt. Forrige plate var i allfall bra synes jeg. Men Holger Nielsens Metode er helt konge, hører på det nesten hver dag.
Gjest Donna Skrevet 8. februar 2003 #12 Skrevet 8. februar 2003 Hva er Holger Nilsens metode? Forbinder det med noe tull jeg ...fjas og vitsing? Er det musikk? føler meg helt dum jeg nå som ikke vet hva det er :oops: ..... men hvis det er fjas og tull så er det ikke rart jeg ikke vet hva det er altså får si det til mitt forsvar *ler* for det gidder jeg nemlig ikke høre på. Er muligens litt for dønn seriøs og alvorlig jeg :oops:
Tusseline Skrevet 8. februar 2003 #13 Skrevet 8. februar 2003 Ah, Kaizers Orchestra er jammen heerlig musikk! Kjæresten min er forøvrig bestekompis med Janove Ottesen, en kjernekar.... :-)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. februar 2003 #14 Skrevet 8. februar 2003 Holger er morgenradio på sitt beste, jeg elsker å tasse rundt mens jeg hører på dem og spiser frokost samt sender inn meldiger til Kari på e- mail som hun kommenterer enten privat eller på radioen. Har også radio i dusjen og har fått latterkrampe i dusjen mer enn en gang Janove virker som en hyggelig fyr han, men han må klippe seg i nakken for han er farlig nær hockeysveis. Milla
Megan Skrevet 8. februar 2003 #15 Skrevet 8. februar 2003 Liker det første albumet deres veldig godt, og live er de jo helt rå. Men må si...den andre cd'n blir litt for mye av det samme- de bygger bare på en sound som er in nå.
Malou Skrevet 8. februar 2003 #17 Skrevet 8. februar 2003 Huff nei' date=' not my kinnda thing[/quote'] Ikke min type musikk heller. Er nok ikke "ompa-typen" jeg Begynte å lure på om jeg var den enste jeg... Synes Kaizers er utrolig hypet opp. Det skal likssom være så bra. Nå har jeg ikke hørt all verden av dem heller, det skal sies... Men godt smaken er forskjellig. Jennifer
Milo Minderbinder Skrevet 8. februar 2003 #18 Skrevet 8. februar 2003 Hmm.... Jeg vet ikke helt om jeg gidder å starte en tråd om "Holger Nielsens metode", så derfor, for å ikke dette av fra trådens tema, vil jeg bare si at Kaizers fremdeles er stilige greier. Er det forøvrig noen andre som har lagt merke til de der små "Kari treffer kringkastingssjef Bernander i heisen"-snuttene? Når man tanketomt sitter å spiser frokost med den ene hånden og knytter sko med den andre.....da er de snuttene ganske hysteriske greier, ja... Milo
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. februar 2003 #19 Skrevet 8. februar 2003 Er det forøvrig noen andre som har lagt merke til de der små "Kari treffer kringkastingssjef Bernander i heisen"-snuttene? De er kjempemorsomme, de er inspirerte av "Vi sladrer som på 50- tallet" snuttene og alt er 100% improvisasjon. Steinar Sagen som "vasker patter" er også helt hysterisk- den mannen er så ekkel at jeg finner ikke ord. Milla
Gjest Embla s Skrevet 8. februar 2003 #20 Skrevet 8. februar 2003 Kaizers: tja. Min kjære er frelst. Han og en kamerat satt hele forrige lørdag kveld og hørte kaizer mens de diskuterte tekstene. Syns musikken er bra, men blir litt provosert av Janove som påstar at han (og to andre?) er de eneste i Norge som kan skrive tekster. Har sans for ydmyke menn, dette blir litt for hype og spradebasse. Men musikken: joda. Har også sans for at de synger på Bryne-dialekt. Holger Nilsen: JAAA!! Det er så vannvittig bra! Jeg digger Kari S!! Hun er genial!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå