Gå til innhold

Bryllup i Desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som skal gifte dere nå i Desember? Noen spesielle detaljer dere vektlegger da? Tenker på kjolen, buketten og bildene.

Skal bildene taes ute, hvordan gjør dere det da?

Har ei venninne som skal gifte seg nå i Desember og som trenger noen råd. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gifter meg i romjula. Det blir et skikkelig vinterbryllup og vi kommer til å pynte i hvitt blått og sølv. Det er fargene på brudekjolen min. Bilde av kjolen. Skal ha en blå, lang cape med hvite "pelskanter" på utenpå når jeg er utendørs. Har kjøpt noen rålekre sølvfargede sandaler med masse steiner og krystaller på, men det nytter ikke å bruke dem ute på den årstiden, så derfor har jeg kjøpt hvite støvletter til alt som skal skje ute, samt antakelig i kirka.

I kirken er planen å pynte med granbar og levende lys, og både i kirken og i selskapslokal pynter vi med masse fakler og islykter. Antakelig blir det fyrverkeri på kvelden. Buketten er jeg ikke helt sikker på men det blir antakelig hvite roser og et-eller-annet eviggrønt.

Hadde egentlig lyst på kanefart, men det blir for langt mellom kirke og festlokale, så det dropper vi.

Skrevet

åååh Gekko det hørtes nyyyydelig ut! får lyst til å gifte meg på nytt jeg nå....

lager du capen selv eller?

Skrevet
Jeg gifter meg i romjula. Det blir et skikkelig vinterbryllup og vi kommer til å pynte i hvitt blått og sølv. Det er fargene på brudekjolen min. Bilde av kjolen. Skal ha en blå, lang cape med hvite "pelskanter" på utenpå når jeg er utendørs. Har kjøpt noen rålekre sølvfargede sandaler med masse steiner og krystaller på, men det nytter ikke å bruke dem ute på den årstiden, så derfor har jeg kjøpt hvite støvletter til alt som skal skje ute, samt antakelig i kirka.

I kirken er planen å pynte med granbar og levende lys, og både i kirken og i selskapslokal pynter vi med masse fakler og islykter. Antakelig blir det fyrverkeri på kvelden. Buketten er jeg ikke helt sikker på men det blir antakelig hvite roser og et-eller-annet eviggrønt.

Hadde egentlig lyst på kanefart, men det blir for langt mellom kirke og festlokale, så det dropper vi.

Kjolen din passet peeeerfect til vinterbryllup må jeg si!

Veldig flott!

Skrevet
lager du capen selv eller?

Har ei venninne som syr til meg. Skal legge ut bilder etter bryllupet, jeg lover! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...