Julie Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Har "arvet" en stasjonær pc, den ble rensket opp og formartert før jeg fikk den levert. Men av en eller annen grunn er det ingen lyd i den. Spiller av musikkfiler i media playern, men niks lyd.. Har prøvd volumknappene, uten hell. Noen som vet råd? Julie
Arwen Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Har du sjekket lydinstillingene i kontrollpanelet? Kanskje det står på laveste der eller at det er huket av for mute.
Julie Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Har sjekket der, men takk for tips Julie
Gjest DapperBloke Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Hvilket operativsystem bruker du? Hva slags maskin er det? Hva slags lydkort? Er driverne i orden? Litt mer info hjelper.
Gjest Leya Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Er det lydkort i den da? I min gamle var det ikke lydkort.
Julie Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2006 Windows XP, maskina er av merket Fujitsu Siemens (noe mer inngående vet jeg ikke, men kan prøve å finne ut hvis det er ønskelig). Fikk tidligere ikke til å spille av musikkfiler på den, fikk feilmld. som gikk på at det var noe galt med lydenheten. Har installert ny driver. Hvordan finner jeg ut om det er lydkort i den? Snakker med den forrige eieren på msn og han sier han tror han hørte på musikk på den av og til..ikke så mye å bli klok på kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå