Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så dagens episode? Jeg håper det er noen som kan berolige meg om at det går bra i neste episode!! Derfor jeg egentlig ikke skal se på E.R det er altfor spennende for meg..for ikke å snakke om trist! Så hvis noen har noe å røpe, kom til meg vær så snill :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk på NBC sine sider, der står det hva som skjer (ingen helter dør).

Skrevet

Å, det var så spennende i dag!! Utrolig irriterende når det slutter slik... :sur:

Tror nok det går bra med Luka, men jeg lurer på om Abby mister barnet?

Skrevet

Jeg vet... Og jeg hvisker...

Ta med ro, det går bra med alle! Selv om neste episode er litt tvetydig til å begynne med. Jeg hadde klump i halsen fordi jeg trodde at alt hadde gått galt (hvilket var meningen at seerene skulle tro)

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg satt og hoppet i sofaen! Ble så vanvittig engasjert, og lever meg altfor mye inn i historien gitt :forvirret:

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Noen som vet hvilken sesong tv3 har kommet til?

Jeg har ikke hatt den kanalen på to år, men har fulgt med akutten siden begynnelsen. Nå har jeg lastet ned noen episoder fra nettet og det har de kommet til sesong 13... mye har skjedd som jeg ikke har fått med meg :sur:

Skrevet

Tv3 tror jeg er på sesong 12 episode 5 skal vel visest neste gang.

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Tv3 tror jeg er på sesong 12 episode 5 skal vel visest neste gang.

Takk ;)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet
Hvor mange sesonger er det laget?

Sesong 13, episode 9 ble sendt forrige uke i USA, så etter det jeg har fått med meg, så begynner de snart å produsere sesong 14 ;)

Skrevet
Sesong 13, episode 9 ble sendt forrige uke i USA, så etter det jeg har fått med meg, så begynner de snart å produsere sesong 14 ;)

OK, tusen takk for svar...

Da har vi fortsatt noe å glede oss til fremover...

Skrevet

Det gikk jo bra da...hvertfall bedre enn det så ut som!

Skrevet

Ja, i går var en kjempespennende episode. Det var bra at Sam skjøt han ekle ekstypen sin! Ellers så hadde de vel aldri kommet seg bort.

Skikkelig trist det med Abby og Luka. :tristbla: Får håpe babyen klarer seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...