Mrs. E Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Noen som så dagens episode? Jeg håper det er noen som kan berolige meg om at det går bra i neste episode!! Derfor jeg egentlig ikke skal se på E.R det er altfor spennende for meg..for ikke å snakke om trist! Så hvis noen har noe å røpe, kom til meg vær så snill
Gjest allium Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Sjekk på NBC sine sider, der står det hva som skjer (ingen helter dør).
Karamba Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Å, det var så spennende i dag!! Utrolig irriterende når det slutter slik... Tror nok det går bra med Luka, men jeg lurer på om Abby mister barnet?
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Jeg vet... Og jeg hvisker... Ta med ro, det går bra med alle! Selv om neste episode er litt tvetydig til å begynne med. Jeg hadde klump i halsen fordi jeg trodde at alt hadde gått galt (hvilket var meningen at seerene skulle tro)
Gjest -eline- Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Jeg satt og hoppet i sofaen! Ble så vanvittig engasjert, og lever meg altfor mye inn i historien gitt
Gjest Miss_alexandria Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Noen som vet hvilken sesong tv3 har kommet til? Jeg har ikke hatt den kanalen på to år, men har fulgt med akutten siden begynnelsen. Nå har jeg lastet ned noen episoder fra nettet og det har de kommet til sesong 13... mye har skjedd som jeg ikke har fått med meg
Mary_H Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Tv3 tror jeg er på sesong 12 episode 5 skal vel visest neste gang.
Gjest Yoghurt Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 jeg gråt når jeg så det, ganske mye og
Gjest Miss_alexandria Skrevet 9. desember 2006 #12 Skrevet 9. desember 2006 Tv3 tror jeg er på sesong 12 episode 5 skal vel visest neste gang. ← Takk
Gjest Miss_alexandria Skrevet 9. desember 2006 #13 Skrevet 9. desember 2006 Hvor mange sesonger er det laget? ← Sesong 13, episode 9 ble sendt forrige uke i USA, så etter det jeg har fått med meg, så begynner de snart å produsere sesong 14
Snil@ Skrevet 9. desember 2006 #14 Skrevet 9. desember 2006 Sesong 13, episode 9 ble sendt forrige uke i USA, så etter det jeg har fått med meg, så begynner de snart å produsere sesong 14 ← OK, tusen takk for svar... Da har vi fortsatt noe å glede oss til fremover...
Gjest -eline- Skrevet 11. desember 2006 #17 Skrevet 11. desember 2006 Det gikk jo bra da...hvertfall bedre enn det så ut som!
Karamba Skrevet 12. desember 2006 #18 Skrevet 12. desember 2006 Ja, i går var en kjempespennende episode. Det var bra at Sam skjøt han ekle ekstypen sin! Ellers så hadde de vel aldri kommet seg bort. Skikkelig trist det med Abby og Luka. Får håpe babyen klarer seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå