Gjest Vilja :-) Skrevet 6. desember 2006 #21 Skrevet 6. desember 2006 Du må nok belage deg på halvannet år med høyt forbruk av olivenolje. Nevnte jeg at du må bruke en halv flaske pr gang, og helst skal du smøre oppover i panna også, holder ikke bare med et tynt lag over selve brynene. For å få full effekt bør du avstå fra sex i samme periode. Og du, når jeg sa tannbørste mente jeg egentlig skobørste. Sånn, nå får det være nok meddelelse av gode råd til den som sannelig vet å takke for de tipsene hun får
Gjest Turi Skrevet 6. desember 2006 #22 Skrevet 6. desember 2006 Vilja: Beklager om du syns jeg er utakknemlig. Tuuuuusen takk for rådet om at jeg får tykkere øyebryn om jeg smører dem inn med olivenolje og skrubber dem med en tannbørste. Jeg kommer ikke til å prøve det, fordi det ikke kommer til å fungere. Men takk for at du brød deg nok om mitt problem til å legge inn ditt råd :bukke::bukke::bukke::bukke: Beklager at du misforstod mitt hovedinnlegg dithen at jeg ønsket kjerringråd for å få hår til å vokse der de ikke gjør det. Det jeg mente å spørre om var rett og slett om noen visste hvor lang tid det tar før alle hårsekkene har produsert hvert sitt hår. Frisører kunne f.eks. visst det.
Gjest Pax Skrevet 6. desember 2006 #23 Skrevet 6. desember 2006 Og du, når jeg sa tannbørste mente jeg egentlig skobørste. ← Og når du sa skobørste mente du egentlig dobørste?
Gjest Pax Skrevet 6. desember 2006 #24 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Det jeg mente å spørre om var rett og slett om noen visste hvor lang tid det tar før alle hårsekkene har produsert hvert sitt hår. Frisører kunne f.eks. visst det. ← For meg tok det tre måneder. - Har som deg nappet dem fast de siste 10 årene. Endret 6. desember 2006 av greensky
Gjest Turi Skrevet 6. desember 2006 #25 Skrevet 6. desember 2006 Jeg synes brynskygge fungerer overraskende bra, bare å gå til innkjøp av det. ← Ser ut som jeg må det i en overgangsperiode da. Kan du anbefale noe merke? FInnes det tester på slike spesialprodukter også? Det finnes noe som heter Mavala Double Lash som er et produkt som skal stimulere og pleie vipper og bryn.. mange sverger til produktet og sier det funker utmerket. Får kjøpt det på strawberrynet. Jeg har det selv, men jeg glemmer å bruke det (skal påføres hver dag) så jeg kan ikke si noe selv, men kjøpte det fordi jeg bare hadde lest positiv omtale... så det er jo verdt et forsøk! ← Jeg har noe sånne balsamgreier som også pleier vipper og bryn. Men det er vel mer for de hårene som allerede ER der eller? Problemet mitt er at det ser ut som om en del hårrøtter har gitt opp fullstendig. Jeg har noen mareritt om mormors brynsblyant, og det sitter langt inne å prøve, men om jeg skal klare sparingen er det vel eneste mulighet tror jeg. Jeg prøver og prøver jeg og. Men det blir ikke pent og så napper jeg litt ekstra for å få vekk de hårene som vokser feil vei (noe de aldri har gjord før :klø: ) og så blir de slik jeg har nappet dem i et halvt liv. Tror de er dømt til å bli slik jeg. Mine hårsekker er vist passe skada siden hårene ikke vokser samme vei som før.. ← Hos meg er det ikke så mange som vokser feil vei, men de få som gjør det retter seg etter noen dager med bryngeleen (bruker den både natt og dag nå). Jeg sliter med at det vokser ut bryn langs den nedre kanten jeg vil ha på brynet, men så blir det et hull i "midten" mellom nappet bryn og den nye nedre kanten. Noen ganger har jeg irritert meg nok over det enslige håret til at jeg har tatt det ut, og så dukker det plutselig opp et hår i mellomområdet som kanskje/kanskje ikke ville dekket mye av hullet som ikke lenger er der. Så den nederste kanten blir ikke jevn sånn som jeg vil ha den. Da jeg nappa bryna måtte jeg gjøre det nesten hver dag med ett hår eller to. Men hvor ofte jeg tok det samme håret aner jeg jo ikke.... Tenkte jeg skulle spare på et par uker jeg, men der ble jeg lurt. jeg har osgå problem med det! hadde sparet til perfekte for et par mnd siden etter å gått lei av for tynne. men her om dagen stolte jeg for blindt på øyenbryns kniven, og vips så var mye hår borte, så da måtte jeg jo gjøre det samme på det andre men driver å sparer, håper de ser ok ut til jul! ← Hva slags kniv bruker du da? Om jeg skal fjerne alle lyse hår, må det bli med kniv, for de er så tynne at jeg knapt får tak med pinsetten... Jeg vet at ModelCo har en smart liten sak for å få flere bryn. Den ligner på touch eclat: Du bare vrir også kommer det små hår ut av den. Har ikke prøvd den, så vet ikke hvor godt den virker, men den var artig da ← Høres morsomt ut. Litt sånn teateraktig løsbart og skjeggstubb-opplegg. Finner ikke noen side for dem, så jeg fikk ikke undersøkt, men antar jeg ikke ville kjøpt produktet heller...? Lim og hår i en tube som man vrir på så kommer det ut? Hva de finner på. Men det beviser iallefall at jeg hadde rett i at bryn er på moten igjen....
Gjest LilSweetie Skrevet 6. desember 2006 #26 Skrevet 6. desember 2006 Ser ut som jeg må det i en overgangsperiode da. Kan du anbefale noe merke? FInnes det tester på slike spesialprodukter også? J← Jeg bruker Body Shops, som jeg synes er bra. Venninnen min er veldig fornøyd med Chanel. Du får sikkert prøve hvis du går til et bra parfymeri?
Gjest Turi Skrevet 6. desember 2006 #27 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Skal innom parfymeriet mitt og høre. Veldig viktig med riktig farge, og at det sitter godt, for jeg klør meg mye i hue på jobb . Og så må det se naturlig ut. Men om det tar 3 måneder, har jeg bare 5-6 uker igjen, så det får gå. Endret 6. desember 2006 av Sissan
Gjest Pax Skrevet 6. desember 2006 #28 Skrevet 6. desember 2006 Men om det tar 3 måneder, har jeg bare 5-6 uker igjen, så det får gå. ← Joda, men det er som håret på hodet, det vokser forskjellig fra person til person. Men da har du i alle fall et utgangspunkt. Selv var ikke planen min å få tykkere øyenbryn. Jeg ble bare plustelig lei av å nappe dem, så nå har brynene vært i fred en stund. Så ikke så pent ut i begynnelsen, men.
lovefashion Skrevet 9. mars 2008 #29 Skrevet 9. mars 2008 (endret) men det er jo slik at hvis du har veldig tjukke så er det nesten sikkert at det vokser noe igjen, har du hatt tynne og bare nappet ganske mye av det så er det bare hvis du er heldig nokk så vokser det. jeg var jo ganske dum jeg, jeg hadde ganske fine øyebryn. Jeg begynte å gjøre som mine venninner gjorde, det var å nappe veldig mye av brynan. og nå angerer jeg! Nå kunne jeg godt hatt de som Ashley Olsen <3 men holder jo på å spare. men de blir så bustete nå? hva kan jeg gjøre for å holde hårene på plass da? <3 Endret 9. mars 2008 av lovefashion
jenta92 Skrevet 21. oktober 2013 #30 Skrevet 21. oktober 2013 Jeg er jo så lur vet dere..vet dere hva jeg har gjort? Hehe.. Barbert bort alt håret og tatovert på meg øyenbryn..så nå må jeg barbere de annenhver dag. Det er jo fint og alt det der..men jeg vil ha mine tilbake !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noen som har vært like lure? Jeg også gjorde det der en gang, men tatoverte ikke. jeg tegna de selv. Jeg så ikke ut. heheh.. jeg var 18 år når jeg gjorde det. Jeg har aldri nappa øyenbryna, har aldti kjært de vekk. og jeg har problemer med å få de normale igjen. i dag er 21., Husker selv det var ett slit, måtte barbere de vær dag, til vært ble jeg lei og lot de vokse ut. jeg så ikke da men men. :P men er enda ikke fornøyd med bryna mine etter 4 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå