h_ei Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Trenger tips til julegaver til en bay på to uker og foreldrene hans? tenkte litt på babycall men det er jo et hav og velge mellom
Ginen Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 "Svigerinnen" min og typen hennes fikk en sønn i oktober. De skal få denne saken i tillegg til to kinobilletter og gavekort på kinobilletter. Tror det kan falle smak, i hvert fall nå som gutten etter hvert kan ha andre til barnevakt.
Laban75 Skrevet 5. desember 2006 #3 Skrevet 5. desember 2006 Babycall er jo en flott presang, men pass på å kjøpe kvalitet.. (ellers blir det ikke brukt..) Jeg ville kjøpt separate gaver jeg: litt klær til minsten, en kurv med te/kaffe, sjokolade, musikk el.l. til foreldrene.. Klær får man ikke nok av (med mindre de har barn fra før). Evt er også sengetøy til minsten fint å få - for det får man ikke nok av.. (spesielt laken osv)
Mini_me Skrevet 5. desember 2006 #4 Skrevet 5. desember 2006 jeg ville også kjøpt egen gaver til babyen.... klær trenger en alltid, sengetøy, et godt teppe,en uro til senga etc Så ville jeg kjøpt egne gaver til foreldrene
hegehi Skrevet 6. desember 2006 #5 Skrevet 6. desember 2006 En ting vi har hatt veldig bruk for er øre-termometer! Nå kommer de jo også som panne-termometer. Og ja, jeg vet at en del mener at de ikke er like sikre som dem man stikker i stumpen på dem, men både helsesøster og legen vår har sagt at de er stort sett like sikre som andre. saueskinn til vognen, om de bor på et kaldt sted. Til foreldrene: filmer, tilbud om å sitte barnevakt en kveld, slik at de kan gå ut og spise eller lignenede (om noen mnd), brettspill (med andre ord, ting de kan gjøre på hjemme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå