iss Skrevet 4. desember 2006 #1 Del Skrevet 4. desember 2006 Har lyst til å prøve snøspray på vinduene i år.. Men sambo sier (og jeg mener å ha hørt) at det er så vanskelig å få bort igjen?? Er det vanskelig å vaske bort?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2006 #2 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Vanskelig er det ikke, men det er et rent lite helvete. Mulig det kommer ann på typen spray man bruker, men min ærfaring er ikke god. Og her snakker vi en barnehage med 13 vinduer Endret 4. desember 2006 av ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2006 #3 Del Skrevet 4. desember 2006 For mange år siden, sprayet jeg snøspray på kjøkkenevinduene, og som Alwa sier; Det var et helvete å få det av. Mulig finnes det nye og bedre utgaver, men jeg har lovet meg selv aldri mer snøspray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 4. desember 2006 #4 Del Skrevet 4. desember 2006 Slenger meg på de andre: Et helvete å få av igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 4. desember 2006 #5 Del Skrevet 4. desember 2006 Enig! Har gjort det en gang - og aldri mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 4. desember 2006 #6 Del Skrevet 4. desember 2006 Det er ikke det at det er så vanskelig å få vekk. Men den siste resten av den, den som ligger heeelt nede i kanten.... den ligger der til neste jul også...... Har vært snøspray her en gang, aldri mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 4. desember 2006 #7 Del Skrevet 4. desember 2006 Snøspray anbefales ikke nei. Fy for en vaskejobb man får i ettertid! Også setter det seg fast i vinduskantene og blir der for alltid. Nesten ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2006 #8 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er ikke noe problem i det hele tatt. Og jeg vasker alltid vinduene i barnehagen også, helt frivillig. Man tager helt vanlig blå jif, en diger bøtte varmt vann og en (eller flere da) sånne små firkantede svamper med en pusseside på den ene siden. Funker som bare det. Jeg har snøspray på mine vinduer hvert eneste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. desember 2006 #9 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har ikke prøvd snøspray på mange år, og den gang var det vanskelig. Kanskje det har blitt lettere? :klø: Det finnes dessuten noe som heter frostspray, det kunne jeg tenkt meg å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 5. desember 2006 Huff da.. dette hørtes ikke oppløftende ut... Får gjøre vinduene jule-klare på annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 5. desember 2006 #11 Del Skrevet 5. desember 2006 Har dere ikke hørt om isskrape jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adnil Skrevet 11. desember 2006 #12 Del Skrevet 11. desember 2006 hei Jeg bruker en skrape du får kjøpt få jernia og andre butikker koster 15 kr og er super. Jeg brukte den i fjor og brukte kanskje 10 min på 2 vinduer. Bare spør i en butikk hvor de har sånne ting...anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 11. desember 2006 #13 Del Skrevet 11. desember 2006 Ei nabo hadde plastfolie på vinduene før hun sprayet med snø. Det ble kjempefint det, så ikke at der var plastfolie på. Og så så enkelt å ta av da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå