Gjest piropa Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Anbefal meg DIN yndlings-selvbruner!! vil ha en selvbruner som gir meg MYE farge paa kort tid
Gjest Blanca Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 L'Oreal Sublime Bronze Gel gir mye og fin farge etter første påføring.
linky Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 L'Oreal Sublime Bronze Gel gir mye og fin farge etter første påføring. ← Den bruker jeg, og er veldig fornøyd. det som er bra med den er at den er brun så du ser hvor du påfører, og slipper dermed ujevnheter.
lene24 Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 da vil jeg absolutt anbefale shadowtan. kan bestilles fra www.glamtan.no, billigst der tror jeg:) den er luktfri, og det blir knall bra resultat!!!!!!
Gulphild Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 L'Oreal Sublime Bronze Gel gir mye og fin farge etter første påføring. ← JAA!! LØØP OG KJØØØØP !!!!!!!!!
Bringebæret Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Men er det ikke forskjellige varianter av denne typen da? hvilke er best L'Oreal Sublime Bronze. Søkte litt og da kom det opp 2-4 forskjellige bilder av dette produktet???
Gjest diorgirly Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Men er det ikke forskjellige varianter av denne typen da? hvilke er best L'Oreal Sublime Bronze. Søkte litt og da kom det opp 2-4 forskjellige bilder av dette produktet??? ← Jeg har prøvd gele og krem, og må si jeg likte geleen best. Ellers har de vel en selvbruningsgele med shimmer, og en fuktighetskrem med selvbruning i, om jeg ikke tar helt feil
chocolate Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 Har prøvd gelen til sublime bronze og syns den tørker veldig sakte.. Før brukte jeg skummet til piz buin og tror jammen jeg kjøper det neste gang også.
chocolate Skrevet 5. desember 2006 #9 Skrevet 5. desember 2006 Ellers bruker jeg dior til ansiktet, syns den er god.
Gjest piropa Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 hmm. men hvor faar man kj"opt L'Oreal Sublime Bronze i utlandet, tro... ? bor i spania for "oyeblikket, og har ikke funnet den noe sted enda. har sett etter paa HM her i byen, men de har ikke kosmetikk/avdeling
Gulphild Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Ellers bruker jeg dior til ansiktet, syns den er god. ← Huff, den liker ikke jeg. Men selvbruneren til ansikt fra Chanel derimot, den liker jeg. To forskjellige farger finnes den i, Golden og Bronze, og koster vel ca 250 kr. For kropp er L'Oréal Sublime Bronzer-geleen det billigste alternativet. Billig og bra. Koster ca 150 kr.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 10. desember 2006 #13 Skrevet 10. desember 2006 Jeg tror jeg har testet de fleste selvbruningskremer som er i norske butikker og parfrymerien, og jeg har funnet ut at SHISEIDO er den aller beste! Jeg elsker den, og den havner i posen min gang etter gang. Navnet er Brilliant Bronze Quick Self-Tanning Gel. Grunnen til at den er så perfekt er at den 1. Lukter godt(!!) Ikke sånn vanlig sterk selvbruningslukt. 2. Tørker kjempe kjapt. 3. Gir en naturlig fin farge 4. Behagelig konsistens 5. Grei pumpeflaske 6. Helt grei pris(pr. ml) :-D
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #14 Skrevet 10. desember 2006 Liker Dove sin bodylotion med selvbruningseffekt, da den mørkeste typen. Den lukter ikke så ille som selvbrunere og er behagelig i konsistensen
Gjest Borghild Skrevet 16. desember 2006 #15 Skrevet 16. desember 2006 Jeg kjøpte Sublime Bronze igår, den ga fin farge, men fysj for en sterk lukt. Tørker sent gjør den også. Tror neppe jeg kommer til å kjøpe den igjen. Hadde Dior forrige gang og den var mye bedre, tørket raskere og luktet godt. Kjøper nok den igjen neste gang.
Gjest gjesta Skrevet 16. desember 2006 #16 Skrevet 16. desember 2006 Jeg vender alltid tilbake til Dior. Den har gir en naturlig fargetone til min lyse hud, og jeg liker lukten. Men det er ikke umulig at jeg tester SHISEIDO neste gang
Gjest roxy Skrevet 16. desember 2006 #17 Skrevet 16. desember 2006 sverger også til loreal sublime bronze.jeg bruker den kremen som er brun med skimmer i, men skimmeret forsvinner i dusjen(for den lukter ille!) men gir glød og pen farge!
Rexina Skrevet 16. desember 2006 #18 Skrevet 16. desember 2006 L'Oreal Sublime Bronze Gel gir mye og fin farge etter første påføring. ←
Spire Skrevet 16. desember 2006 #19 Skrevet 16. desember 2006 Og jeg anbefaler Lavera sin. Finnes på Helios eller ulike helsekostkjeder. Lukter lit (men d gjør jo de fleste) og er uten parabener og annen "grums".
Snasen Skrevet 17. desember 2006 #20 Skrevet 17. desember 2006 Faux Tan fra I.D (kjekt med selvbrunere uten møkk og dritt). Av billigvarianter stemmer jeg for L'oreal sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå