gattissima Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Jeg ser vanligvis ikke så mye på prisen når jeg kjøper mat, orker ikke å kjøpe mat fordi den er billig. Livet er altfor kort til å spise mat som er produsert kun for å være billig. Og jeg tror vi forbrukere blir lurt. Mye er billig, men jeg tror de tar det grovt igjen på andre produkter - som vi også kjøper, fordi vi tror at alt i butikken er billig. Noen annen forklaring finner jeg ikke på dette: Jeg fikk prissjokk i dag da jeg var på Smart Club! Jeg fant de samme oliven som jeg kjøper ukentlig i min lokale delikatessebutikk. Nøyaktig samme pakke, innhold, produsent - alt var helt likt. Bortsett fra at den lille boksen med oliven kostet 20 kroner mer (!) på Smart Club enn på delikatessebutikken
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer. Du har skjønt at for å tjene penger kan man ikke gi bort alt.
Kaffegjesten Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Smart Club er en temmelig dyr butikk og er ikke spesielt rimelig, ei heller de store pakkene. Svært mange varer (iallefall mat) er billigere andre steder - og Smart Club IKKE stedet man skal gjøre store innkjøp for å spare penger. Hva jeg vet mindre om er kvaliteten på ferskvarer, men det ser utvilsomt flott ut. Skal du ha en god biff e lign er kanskje Smart Club stedet. Smart Club har noen ganger ganske så gode tilbud og TILBUDENE kan du slå til på eller i det minste sammenligne. De er også svært billige på endel bygningsartikler som trelast, isolasjon og maling. Har handlet mye på Smart Club opp gjennom årene og noen ganger blitt lurt så det holder - og NÅ sjekker og sammenligner jeg priser. Dessverre, Smart Club - du får mye mindre av mine penger nå for tiden.
Gjest Eir Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Slik er det i alle butikker, ingen butikk hvor alt er billigst. Skal du spare penger må du sammenligne alle prisene, og handle hver ting der den er billigst.
Badlands Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Gjorde nokre innkjøp der nyleg. Må seie at eg liker butikken av og til, den er så full av STORE kvanta og spanande varer. Som å handle i USA!!! Så har dei ofte smaksprøver på ting, og det er så sjelden å sjå i andre butikkar no for tida. MEN: Skal ein ha noko billig bør ein gå andre plassar, heilt enig der. Og fleire av matproduktene eg kjøpte var på tampen av best før-datoen... (såg eg sjølvsagt etter at eg var komen heim)
Caboodle Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Betalte 100 kroner for et sånt kort for ett par uker siden på nettet, men har enda ikke sett noe til kortet? Endret 7. desember 2006 av Caboodle
lillesky Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Trodde Smart Club hadde blitt åpent for alle nå, også i Oslo, slik at man ikke trenger kort? :klø: Ellers så er jeg enig i at Smart Club er dyrt, men de har stort utvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå