Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 For noen år siden var venninna mi sammen med en fyr som var litt eldre enn oss. Jeg husker jeg trivdes veldig godt sammen med dem, og hvis det var oss 3 følte jeg meg aldri som noe 5 hjul, eller hva det nå heter. Men så gjorde hun det slutt og han ble helt ifra seg. Fordi hun var venninna mi så kunne ikke jeg fortsette å være med exen hennes, det falt liksom naturlig at vi andre venninner var med venninna mi. Så jeg mistet kontakten med ham. Men jeg liker denne fyren veldig godt, altså først og fremst som en venn. Jeg trivdes så godt i hans selskap, vi hadde samme humoren og alt. Og avogtil kommer jeg på ham og begynner å savne ham masse. Jeg prøvde å ta kontakten med ham en gang, vi så en film, vi to og kameraten hans. Det var kjekt, men så vet jeg ikke helt.... Jeg savner ham og vil ha ham tilbake. Burde jeg ta kontakt? Jeg føler det er en uskreven regel om det å være med exen til ei venninne...
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Åyda, sendte innlegg i feil, skulle ha den på samliv, ikke sex...
Gjest Pax Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Åyda, sendte innlegg i feil, skulle ha den på samliv, ikke sex... Eller kanskje det er underbevisstheten som kommer med ønsker? Jeg synes du skal ta kontakt. Men kanskje høre med venninna først.
fiolen Skrevet 6. desember 2006 #4 Skrevet 6. desember 2006 Enig! Hør med veninna di om det er greit for henne, og kjør på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå