minienthe Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 har sett dette innimellom men husker ikke hvor type "verdens beste mamma" sjokolade, "verdens beste venninde", "verdens beste bestefar" osv...
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Har sett dem på butikker som selger kort, bokhandler og store supermarkeder
minienthe Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 takker noen som vet litt mer spesifikt hvilke butikker som kan tenkes å ha disse ?
Arkana Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Meny har i hvertfall disse sjokoladene, og jeg tror de har dem på Ultra og Centra også.
minienthe Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 takker da blir det en tur innom meny, ultra og centra er for langt unna dessverre
Gjest Nattblomst Skrevet 5. desember 2006 #7 Skrevet 5. desember 2006 Nille har små sjokolader med nisser og engler på...
aline Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 ellers kan du lage selv, det kan bli kjempelekkert med hjemmelagde sjokoladekort, dekke sjokoladen med papir som du vil selv, med ønsket tekst (kan jo skrive ut fra data på ønsket papir) lime denne på kort og fiks ferdig sjokoladekort.
minienthe Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2006 ellers kan du lage selv, det kan bli kjempelekkert med hjemmelagde sjokoladekort, dekke sjokoladen med papir som du vil selv, med ønsket tekst (kan jo skrive ut fra data på ønsket papir) lime denne på kort og fiks ferdig sjokoladekort. ← he he, så flink på kjøkkenet er jeg nok ikke har ikke printer heller så hvis jeg skal printe ut hos en bedrift så blir dette dyrt
aline Skrevet 5. desember 2006 #10 Skrevet 5. desember 2006 he he, så flink på kjøkkenet er jeg nok ikke har ikke printer heller så hvis jeg skal printe ut hos en bedrift så blir dette dyrt ← tenkte ikke på å lage sjokoladen selv altså, kjøpe sjokoladen og "pakke" den inn i papir hvor du skriver på det du selv ønsker og pynter som du selv vil. men finnes det fine ferdige, så er det jo supert om man ikke liker å lage sånt selv.
Gjest Perfekt biff Skrevet 6. desember 2006 #11 Skrevet 6. desember 2006 Mix kiosker har de også! Ellers synes jeg aline sin i ide er mye bedre. Og da aller best med håndskrevet tekst!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #13 Skrevet 29. april 2019 Noen som vet om noen steder der man får kjøpt noe sånt i 2019? Har ikke sett noen når jeg har vært på butikker i det siste. Kunne sikkert funnet på nettet, men når jeg kun trenger en enkelt sjokolade, vil jeg helst ikke betale tre ganger så mye som sjokoladen koster i porto. Anonymkode: 1dfbd...e2a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2019 #15 Skrevet 3. mai 2019 På 01.05.2019 den 9.58, Brunhilde skrev: Prøv på blomsterbutikker eller bokhandel. Takk, god idé Anonymkode: 1dfbd...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå