Lilleh Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 HJELP! Nå sitter jeg igjen her som et spørsmålstegn...Kjæresten min har dumpet meg for n`te gang.... Problemet er bare at jeg ikke tror han lengre, og regner nesten med at han vil krype til korset om et par dagers tid....skal det være sånn??? hmmm! -Sukk! Egentlig skulle vi nok aldri blitt sammen.... En gang, for snart 4 år siden jobbet vi sammen, ogjeg syntes han var helt vidunderlig kjekk...Så reiste hele jobben på hyttetur, og der fikk vi flørtet endel, (det er nå 3 år siden i februar) men så dreit jeg skikkelig på leggen, og klarte å havne til sengs med en av de andre gutta jeg jobbet sammen med, og ble oppdaget...Han dro sin vei, fra hytta, sa opp jobben og ba meg vel egentlig om å ryke og reise...Men jeg klarte ikke glemme han, og tok kontakt, og fikk lov til å komme på besøk. Det endte med masse deilig sex og at jeg forelsket meg hart og grundig. Så flyttet han til en by ikke så langt unna, fikk seg jobb der og vi mistet kontakten, inntil sommeren for 2,5 år siden.... Etter det har vi mer eller mindre holdt sammen, og nå har jeg bodd sammen med ham siden mars. Vi har kranglet mye, og slamret med dører, reist fra hverandre i sinne, og skværet opp igjen... Det hører med til historien at jeg er litt overvektig, og at han bad meg om å gå ned i vekt, ellers ville han ikke tenne på meg lengre...Jeg har forsøkt, men har ikke hatt hellet med meg, tror det er noe galt med forbrenningen min...Spier normalt, og trener, men eneste som har skjedd er at musklene er blitt mer markerte...Og der vet jeg han ikke liker, for jeg har jo nesten like mye muskler i armene som han... hehe! Avtalen var at jeg skulle gå ned i vekt, og han slutte å røyke hasj, noe han gjør nesten daglig i perioder....(demper ikke den seksuallysten forresten?) Begge brøt den, men for min del er ikke det så farlig, for jeg elsker denne gutten over alt på denne jord uansett.... Men hvor mange ganger skal jeg egentlig finne meg i at han dumper meg? Skal jeg flytte hjem igjen? Jeg har bare han her i denne byen, og svigers, som nå sånn sett er eks-svigers og det gjør jo ting enda værre... Studerer i nærheten, så jeg har jo kolokviegruppe og studiekompiser, men ingen nære... Hva hadde dere gjort jenter? Jeg vurderer sterkt å pakke, men har eksamen 12 så får vente til det...P.s der er en annen ting, kunne han ikke ventet med å slippe denne bomben til jeg var fredig med dette semesteret??? Hva synes dere?
Gjest birte Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Du har en kjæreste som ikke vet om bedre avreageringsmåter enn å gjøre det slutt, som i tillegg røyker hasj hver dag? Nei, reis du, han høres virkelig ikke noe å samle på.
Lilleh Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Jeg er virkelig begynt å komme dit ja.. Men, så er det jo tider der han ikke gjør slikt, og de kan vare i måneder.... Sånn som nå, nå har han ikke gjot det på en uke, og i løpet av siste uka har han vært ute og jogget et par ganger istedet... Dessuten er han jo full av humor, sjarmerende, spennende, og den urfordringen vi jenter ofte ser etter,..jeg takler ikke for snille gutter heller, må jo ha noe å "bryne" meg på, selv om jeg ser at jeg kanskje har gått litt "hardt ut" her...
Gjest Maksprell Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 HJELP! Nå sitter jeg igjen her som et spørsmålstegn...Kjæresten min har dumpet meg for n`te gang.... Problemet er bare at jeg ikke tror han lengre, og regner nesten med at han vil krype til korset om et par dagers tid....skal det være sånn??? hmmm! -Sukk! Egentlig skulle vi nok aldri blitt sammen.... En gang, for snart 4 år siden jobbet vi sammen, ogjeg syntes han var helt vidunderlig kjekk...Så reiste hele jobben på hyttetur, og der fikk vi flørtet endel, (det er nå 3 år siden i februar) men så dreit jeg skikkelig på leggen, og klarte å havne til sengs med en av de andre gutta jeg jobbet sammen med, og ble oppdaget...Han dro sin vei, fra hytta, sa opp jobben og ba meg vel egentlig om å ryke og reise...Men jeg klarte ikke glemme han, og tok kontakt, og fikk lov til å komme på besøk. Det endte med masse deilig sex og at jeg forelsket meg hart og grundig. Så flyttet han til en by ikke så langt unna, fikk seg jobb der og vi mistet kontakten, inntil sommeren for 2,5 år siden.... Etter det har vi mer eller mindre holdt sammen, og nå har jeg bodd sammen med ham siden mars. Vi har kranglet mye, og slamret med dører, reist fra hverandre i sinne, og skværet opp igjen... Det hører med til historien at jeg er litt overvektig, og at han bad meg om å gå ned i vekt, ellers ville han ikke tenne på meg lengre...Jeg har forsøkt, men har ikke hatt hellet med meg, tror det er noe galt med forbrenningen min...Spier normalt, og trener, men eneste som har skjedd er at musklene er blitt mer markerte...Og der vet jeg han ikke liker, for jeg har jo nesten like mye muskler i armene som han... hehe! Avtalen var at jeg skulle gå ned i vekt, og han slutte å røyke hasj, noe han gjør nesten daglig i perioder....(demper ikke den seksuallysten forresten?) Begge brøt den, men for min del er ikke det så farlig, for jeg elsker denne gutten over alt på denne jord uansett.... Men hvor mange ganger skal jeg egentlig finne meg i at han dumper meg? Skal jeg flytte hjem igjen? Jeg har bare han her i denne byen, og svigers, som nå sånn sett er eks-svigers og det gjør jo ting enda værre... Studerer i nærheten, så jeg har jo kolokviegruppe og studiekompiser, men ingen nære... Hva hadde dere gjort jenter? Jeg vurderer sterkt å pakke, men har eksamen 12 så får vente til det...P.s der er en annen ting, kunne han ikke ventet med å slippe denne bomben til jeg var fredig med dette semesteret??? Hva synes dere? ← Han ba deg om å gå ned i vekt for ellers så tente han ikke på deg En ting er å si det av helsemessige årsaker (at man bør slanke seg) men å si det pågrunn av utseende er ufordragelig synes jeg..der hadde jeg satt meg på han helt til han hadde bedd om unnskyldning..så hadde jeg pakket sakene mine å dratt. Han røyker hasj daglig men har en pause nå og han er ute og jogger?? Been there done that og det gikk til helvete.. Beklager lille venn men han kommer aldri til å slutte å røyke hasj.. Om han kunne sluppet denne "bomben" en annen gang? for det første så var jo dette kanskje ikke noen bombe siden det er for n`te gang han gjør det slutt. Og det finnes ingen "bedre" tidspunkt å gjøre det slutt på. Og hva jeg hadde gjort? Pakket sakene og startet et nytt liv en annen plass. tror ikke du taper så mye når det gjelder fyren her. Lykke til
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Jeg hadde ikke orket å være sammen med noen som dumpet meg hver gang han ikke fikk viljen sin. Jeg hadde gjort ferdig semestret, flyttet på hybel og skaffet meg venner. Og snudd ryggen til tosken for godt.
Lilleh Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2006 Tusen takk! Jeg tror du har rett, er vel engang sånn at enkelte vaner kan man ikke endre...Men, tenk, i forrige uke skrev han sånne gule post it lapper og hang rundt i huset her, med tekst som "du er best", "du er den vakreste" og sist men ikke minst "kan ikke du sitte å lese til eksamen naken, så har jeg noe å kose meg med å se på?"....jeg tror mannen har splittet personlighet! Uka før fikk jeg Alessi kanne i gave...
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Du skriver 2 meget gode grunner til at du ikke bør ta han tilbake: 1. krav om å gå ned i vekt (elsker han deg eller kroppen din?) 2. han røyker hasj
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 Om kjæresten min hadde begynt å kreve at jeg skulle gå ned i vekt (hvis jeg ikke veide 300 kilo da), så hadde jeg dumpa han på flekken.
Lilleh Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2006 Hei igjen Vel, driver og pakker jeg...Ikke helt fornøyd, men håper at et eller annet under skal skje i løpet av de neste 2 døgn. Det er nemlig da jeg pakker alt i bilen og kjører til mammaen min! Men en ting er jo litt ironisk da....har aldri gått så fort ned ivekt før.... men det kan jo ha vært en fin kobinasjon av eksamensnnerver oxo i blandet denne kjærlighetssorgen.... P.S...han skal slite j****ig for å finne ei jente som meg har jeg funnet ut! -Nå har nemlig fandenivolskheten våknet i meg, og jeg ser at jeg er ganske god og grei å ha med å gjøre ) Og ja....trodde faktisk han elsket meg for den jeg var....tok feil der gitt.. Og ja...tror aldri han blir ferdig med hasjen sin, og nei,,,,det gidder ikke jeg lengre!!! :D
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2006 #10 Skrevet 14. desember 2006 Trist å høre Men du fortjener definitivt noe bedre, kom deg videre! Det kan føles ille nå, men ting vil bli langt bedre når du klarer å legge han bak deg! Lykke til! Avtalen var at jeg skulle gå ned i vekt, og han slutte å røyke hasj, noe han gjør nesten daglig i perioder....(demper ikke den seksuallysten forresten?) Nei, det er stikk motsatt, hasj forsterker de fleste følelsene, og det er utrolig deilig å ha sex i hasjrus. Han røyker hasj daglig men har en pause nå og han er ute og jogger?? Been there done that og det gikk til helvete.. Beklager lille venn men han kommer aldri til å slutte å røyke hasj.. Vet ikke helt hva du mener her...? Jeg røkte hasj mer eller mindre daglig i mange år, men sluttet straks jeg møtte kjæresten min. Og hun nevnte det ikke en gang! Poenget mitt er bare at man kan slutte med hasj, selv om man røyker daglig. Får man noe annet å fylle hjernen med (som en nydelig kjæreste!) går det av seg selv.
Lestat Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 (endret) grunner til at du ikke bør ta han tilbake: 1. krav om å gå ned i vekt (elsker han deg eller kroppen din?) ← Det finnes mange grunner til å tenke tanken på å gå videre, men denne synes jeg ikke var en av dem. Det var klønete å stille "krav", men å flagge at man sliter med den seksuelle tenninga på grunn av kiloene synes jeg må være greit si. At han skulle elske henne noe mindre av den grunn høres merkelig ut. Man er gjerne sammen med noen fordi man elsker dem, og man tenner som regel på noen fordi man finner de seksuelt attraktiv. Hvis man sliter med tenninga må det nesten være lov å si det, for så å prøve å løse det ? Fornektelse er sjelden veien til problemløsning. At han derimot satt og poffet hasj i stedet for å backe henne med dette prosjektet synes jeg er hårreisende. Det sier litt om hvor mye man er villig til å gi i forhold til hva man krever... Jeg synes minimumskravet når man flagger noe som et problem er at man hjelper til med ros og oppmunting, samt følger opp med det man selv har lovet. Endret 14. desember 2006 av Lestat
Gjest Miss Guided Skrevet 14. desember 2006 #12 Skrevet 14. desember 2006 Ut i fra startinnlegget så tror jeg forholdet ikke har vært noe å samle på helt fra starten av og at trådstarter av respekt for seg selv avslutter hele forholdet og prøver å finne en mann som passer bedre til henne. Du kommer bare til å ende som nervevrak hvis du tar han tilbake gang på gang, for til slutt vil du bare gå og lure på når neste gang han vil gjøre det slutt kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå