Gå til innhold

anbefal meg en kaffekanne

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger ny kaffekanne. noen som kan anbefale meg en god en?

den jeg har nå er kjøpt på obs, og har aldri likt den pga. holder dårlig på varmen.

har vurdert stelton sin kaffekanne. Noen som har denne og er fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Stelton-kanne, og er kjempefornøyd med den. Resten av familien sverger også til dem. :)

Skrevet

Jeg har Eva Solo kaffikanne. Den holder bra på varmen.

Skrevet

Vi har både eva solo og stelton. like gode begge to :)

Skrevet

Jeg har også eva solo. Lekker kanne som holder godt på varmen :)

Skrevet

Jeg har Stelton og den anbefales varmt. Tror jeg har hatt den i ca. 20 år og den holder bra på varmen ennå. Ikke er den blitt stygg heller.

(Men Eva Solo sine er fine de også.)

Skrevet

Vi har eva solo sin og er utrolig fornøyd, beste vi har hatt. Den er 3 år og holder like godt på varmen. Også er den veldig stilig.

Skrevet (endret)
Vi har eva solo sin og er utrolig fornøyd, beste vi har hatt. Den er 3 år og holder like godt på varmen. Også er den veldig stilig.

er det den med "sokken/strømpen" du tenker på?

Endret av LadyInRed
Skrevet

Ville også gått for Stelton. Jeg synes ikke den er kjedelig jeg :)

Skrevet

Stelton holder da ikke bra på varmen i det hele tatt! Etter et par timer er innholdet kaldt, og det er ikke bra nok for meg. Alfi er dyrt, men veldig bra.

Skrevet
er det den med "sokken/strømpen" du tenker på?

Nei, tenker på den kaffekanna i stål med litt svart på.

Skrevet
Nei, tenker på den kaffekanna i stål med litt svart på.

Eller den som er heilt svart. Eg liker den best. ;)

Skrevet

Jeg stemmer for Stelton, synes den holder godt på varmen og har et lekkert design!

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg har Eva Solo kaffikanne. Den holder bra på varmen.

Jeg har kjøpt Eva Solo kanne uten hank for ikke så lenge siden, og den holder dårlig på varmen. Den varer ikke noen timer engang.. :( Kan det være at det er feilvare, eller at de har laget en en nyere versjon som er dårligere enn den forrige..? Eller er det sånn at den må være helt full hele tiden for at den skal kunne holde på varmen? (såfall er det dårlig patent...)

Føler meg litt "lurt" siden jeg har har hørt så mye bra om den og den har vunnet flere tester før..

Skrevet

Jeg syns Steltonkanna er lekker og jeg har 3 stykker. Men å si at de holder bra på varmen vil være å overdrive, selv om jeg bruker skrukorken er innholdet merkbart kadelere etter bare en times tid eller to.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg har en gammel en som er har merket "tiger" og den holder kjmpebra på varmen. Vet ikke hvor det går an å få kjøpt nå da, den jeg har er kjempegammel og jeg fikk den i gave. oen som vet om de er i handelen enda?

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat en kaffekanne fra Invite, som jeg er veldig fornøyd med. Den tar 1 liter, og den er bitteliten iforhold til kapasiteten, noe jeg syns er veldig praktisk. Den holder helt greit på varmen. Den var nylig på salg hos Jernia for 199,-:

Men skal du ha varm kaffe et halvt døgn, tror jeg bare det er termos med skrukort som duger (den fra Rast er veldig god).

Skrevet

Jeg har en gammel en som er har merket "tiger" og den holder kjmpebra på varmen. Vet ikke hvor det går an å få kjøpt nå da, den jeg har er kjempegammel og jeg fikk den i gave. oen som vet om de er i handelen enda?

Jeg har også Tiger og mener jeg kjøpte den på Bohus for et par år siden. Den holder veldig godt på varmen, særlig om man tar litt varmt vann fra springen og lar det stå i kannen mens man koker kaffen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...