LadyInRed Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 trenger ny kaffekanne. noen som kan anbefale meg en god en? den jeg har nå er kjøpt på obs, og har aldri likt den pga. holder dårlig på varmen. har vurdert stelton sin kaffekanne. Noen som har denne og er fornøyd?
Gjest itla Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Vi har Stelton-kanne, og er kjempefornøyd med den. Resten av familien sverger også til dem.
Millepille Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har Eva Solo kaffikanne. Den holder bra på varmen.
skruf Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Vi har både eva solo og stelton. like gode begge to
Lily Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har også eva solo. Lekker kanne som holder godt på varmen
Cata Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har Stelton og den anbefales varmt. Tror jeg har hatt den i ca. 20 år og den holder bra på varmen ennå. Ikke er den blitt stygg heller. (Men Eva Solo sine er fine de også.)
momo Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Vi har eva solo sin og er utrolig fornøyd, beste vi har hatt. Den er 3 år og holder like godt på varmen. Også er den veldig stilig.
LadyInRed Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Vi har eva solo sin og er utrolig fornøyd, beste vi har hatt. Den er 3 år og holder like godt på varmen. Også er den veldig stilig. ← er det den med "sokken/strømpen" du tenker på? Endret 5. desember 2006 av LadyInRed
Snøkule Skrevet 5. desember 2006 #11 Skrevet 5. desember 2006 Ville også gått for Stelton. Jeg synes ikke den er kjedelig jeg
tuji Skrevet 5. desember 2006 #12 Skrevet 5. desember 2006 Stelton holder da ikke bra på varmen i det hele tatt! Etter et par timer er innholdet kaldt, og det er ikke bra nok for meg. Alfi er dyrt, men veldig bra.
momo Skrevet 5. desember 2006 #13 Skrevet 5. desember 2006 er det den med "sokken/strømpen" du tenker på? ← Nei, tenker på den kaffekanna i stål med litt svart på.
Millepille Skrevet 6. desember 2006 #14 Skrevet 6. desember 2006 Nei, tenker på den kaffekanna i stål med litt svart på. ← Eller den som er heilt svart. Eg liker den best.
micia78 Skrevet 6. desember 2006 #15 Skrevet 6. desember 2006 Jeg stemmer for Stelton, synes den holder godt på varmen og har et lekkert design!
FlyBabe Skrevet 7. juli 2010 #16 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har Eva Solo kaffikanne. Den holder bra på varmen. Jeg har kjøpt Eva Solo kanne uten hank for ikke så lenge siden, og den holder dårlig på varmen. Den varer ikke noen timer engang.. Kan det være at det er feilvare, eller at de har laget en en nyere versjon som er dårligere enn den forrige..? Eller er det sånn at den må være helt full hele tiden for at den skal kunne holde på varmen? (såfall er det dårlig patent...) Føler meg litt "lurt" siden jeg har har hørt så mye bra om den og den har vunnet flere tester før..
Brunhilde Skrevet 7. juli 2010 #17 Skrevet 7. juli 2010 Jeg syns Steltonkanna er lekker og jeg har 3 stykker. Men å si at de holder bra på varmen vil være å overdrive, selv om jeg bruker skrukorken er innholdet merkbart kadelere etter bare en times tid eller to.
Gjest strykebrett Skrevet 7. juli 2010 #18 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har en gammel en som er har merket "tiger" og den holder kjmpebra på varmen. Vet ikke hvor det går an å få kjøpt nå da, den jeg har er kjempegammel og jeg fikk den i gave. oen som vet om de er i handelen enda?
tineline Skrevet 7. juli 2010 #19 Skrevet 7. juli 2010 Jeg kjøpte akkurat en kaffekanne fra Invite, som jeg er veldig fornøyd med. Den tar 1 liter, og den er bitteliten iforhold til kapasiteten, noe jeg syns er veldig praktisk. Den holder helt greit på varmen. Den var nylig på salg hos Jernia for 199,-: Men skal du ha varm kaffe et halvt døgn, tror jeg bare det er termos med skrukort som duger (den fra Rast er veldig god).
starie Skrevet 8. juli 2010 #20 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har en gammel en som er har merket "tiger" og den holder kjmpebra på varmen. Vet ikke hvor det går an å få kjøpt nå da, den jeg har er kjempegammel og jeg fikk den i gave. oen som vet om de er i handelen enda? Jeg har også Tiger og mener jeg kjøpte den på Bohus for et par år siden. Den holder veldig godt på varmen, særlig om man tar litt varmt vann fra springen og lar det stå i kannen mens man koker kaffen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå