Gummi Tarzan Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Er de ikke fine ?? :-D My Webpage Litt utradisjonelle kanskje, men vi er superfornøyde! De er klare om 2 uker, gleder meg til å sette ring på fingeren. Da blir det enda mer offisielt liksom
Arkana Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer med kjøp av ringer. Ikke min smak, men det er jo dere som skal gå med dem. Husker selv hvor godt det føltes da vi hentet våre.
Gjest -eline- Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Kjempefine, hvis jeg skal ha diamanter på min ring når min tid kommer så skal jeg ha slike som den ringen
Chelsea Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Veldig fine! Er det St. Maurice? Looken er liksom litt lik de vi så på. Vi endte opp med St. Maurice også i børstet hvitt gull med diamanter på min, men forskjellen på deres og våres er at vi har rundere fasong. Det var det vi syntes var best på fingeren.
Gummi Tarzan Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2006 (endret) Ja, det er Saint Maurice :TooHappy: Synes de hadde de absolutt fineste ringene. Hvilke er det dere har? Ble akkurat oppringt fra gullsmeden nå. De hadde oppgitt feil pris til oss.. Hun hadde gitt oss prisen for gult gull, ikke hvitt - og forskjellen var 2200 kr mer. Hun spurte om det var greit at vi fikk en rabatt på 1100 kr ( dvs. at vi skulle betale 1100 kr mer enn det vi hadde blitt forespeilet), men jeg sa at "nei, det synes jeg egentlig ikke" Ha-ha..Og da sa hun bare "greit, da får dere de til den avtalte prisen siden dette var vår feil".. Føler mer riktig stolt her jeg sitter. Det gjelder tydeligvis å stå på sitt :-) Endret 4. desember 2006 av Gummi Tarzan
Chelsea Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Ja, det er Saint Maurice :TooHappy: Synes de hadde de absolutt fineste ringene. Hvilke er det dere har? Ble akkurat oppringt fra gullsmeden nå. De hadde oppgitt feil pris til oss.. Hun hadde gitt oss prisen for gult gull, ikke hvitt - og forskjellen var 2200 kr mer. Hun spurte om det var greit at vi fikk en rabatt på 1100 kr ( dvs. at vi skulle betale 1100 kr mer enn det vi hadde blitt forespeilet), men jeg sa at "nei, det synes jeg egentlig ikke" Ha-ha..Og da sa hun bare "greit, da får dere de til den avtalte prisen siden dette var vår feil".. Føler mer riktig stolt her jeg sitter. Det gjelder tydeligvis å stå på sitt :-) ← Vi har nr. 12 på side 7 på www.saintmaurice.de under Pas de deux. Fikk ikke til å legge inn link. Kult med prisavslag da, bra jobba, de er jo dyre nok disse ringene fra Saint Maurice...
090607 Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 Vi har nr. 12 på side 7 på www.saintmaurice.de under Pas de deux. Fikk ikke til å legge inn link. Kult med prisavslag da, bra jobba, de er jo dyre nok disse ringene fra Saint Maurice... ← Er det lov å spørre hvor dyre?
Chelsea Skrevet 5. desember 2006 #11 Skrevet 5. desember 2006 Er det lov å spørre hvor dyre? ← Det er lov! Våre kostet kr. 17.000 for begge to.
Gummi Tarzan Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2006 De er kjempe lekre de dere valgte! Vi så på de vi også, men vi ønsket å ha dem flate. Deres var litt dyrere enn våre - vi endte opp med å betale 9200, men skulle egentlig ha betalt 11400..
orakel Skrevet 5. desember 2006 #13 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Både forlovelsesringen og gifteringen min er fra Saint Maurice, begge i hvitt gull. De har utrolig mye fint Endret 18. august 2007 av orakel
scroup Skrevet 5. desember 2006 #14 Skrevet 5. desember 2006 vi har også riger fra saint maurice..våres er gult og hvitt gull hvor min har 8 diamanter rundt.. og hva skjer etter 2 år jo jeg får slik eksem av ringen så jeg kan ikke bruke den(det var 17000,- bare for min) må opplyse att mann min er gullsmed forrige søndag kommer han og barna til meg med en pakke og i den ligger det en en stens diamantring med en diamant på 0,70 carat som han har laget selv. jeg begynte og gråe så snørr og tårer rant.. han er jo søt og snill denne mann min da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå