Hildegard Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Er en uke til IKM, men i det siste har jeg vært så utrolig sulten! Kan spise meg god og mett, og en halvtime-tre kvarter senere er jeg like sulten. Og det er et sånt skikkelig suuuug etter mat. Eller så bør jeg nok teste for bendelorm eller noe sånt ...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Njaaai.... det er vel uansett litt tidlig å få noen symptomer enda?
Hildegard Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Jo, men det er jo lov å håpe. Ikke på bendelormen da !
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har veldig spisebehov (men mangler innsatsviljen føles det som - det er et ork å lage denna maten) for å stagge kvalmen om dagen, men jeg er usikker på om det er fordi jeg vet at jeg blir mindre kvalm når magen ikke er tom, eller om jeg faktisk er sulten.
Holly Hobbie Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Jeg var kjempesulten i begynnelsen, men tror ikke jeg merket noe saapass tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå