Gå til innhold

Hårfrisyre

Mills

Anbefalte innlegg

Kan dere fortelle meg, beskrive for meg hvordan dere skal se ut på hodet den dagen dere gifter dere?

Jeg har langt hår, men jeg er så usikkerm12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også langt hår, til midt ned på overarmen. Jeg var ikke sikker på frisyren før jeg prøvde kjolen, hadde egentlig tenkt til å ha det meste løst, men synes ikke det ble så fint under sløret, derfor skal jeg sette det opp, og ha noen lokker løse. Overlater til frisøren å få det pent. Jeg pleier aldri å ha det oppsatt, men har lyst til å ha det den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har halvlangt hår, "bob-frisyre". Jeg har ikke funnet den ennå, men ønsker meg en enkel kjole. Ser også for meg at det kan være fint med hatt til, en slik hatt son er rund på toppen og har litt opprullet brem.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske langt hår, og skal sette opp litt av det siden jeg skal ha langt slør i silketyll, og det er litt tungt så det fint hvis det får bra feste. Så skal jeg ha tiara ved siden av litt høyere opp. Det lange håret skal jeg krølle i store korketrekkere under sløret, pannluggen opp, og evnt. noen lokker som henger ned. Har ikke vært til prøvetime ennå, men har god tid for jeg skal ikke gifte meg før til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...