Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er hjemme på dagtid nå, og tv2 sender en serie som heter Passions..

Noen som følger med på den eller?

Det må være en av de mest tragiske seriene jeg noensinne har sett! :hoho:

Bra det fins både andre kanaler og en av-knapp på tv'en gitt :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ser litt på den, følger ikke med på den da. Er det om noen onde hekser og en rar liten dverg? Hvis det er den serien jeg tenker på syns jeg den er helt latterlig. Så litt på det for ikke så lenge siden. Da hadde en som het Kay eller noe fått en som heter Charity inn i et klesskap og inn i dette klesskapet kom hun inn til helvete. Denne Charity er visst en snill heks tror jeg. Det er den suppen av intriger og ondskap har jeg fått inntrykk av. Nei denne serien er ikke noe for meg. Har alltid likt å se på såpe serier, men denne tar kaka :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det stemmer det, det er den serien med heksene og dvergen..

Ler like godt hver gang jeg ser glimt av den serien..hehe

Skrevet

Uuuh, jeg blir veldig forvirret nå når det er to angeleyes`er her inne, selv om det står 21 bak den ene.. :)

Passions er tåpelig, men morsomt :)

Skrevet

Starie: blir du ? Et godt råd, lær deg å se på bildet eller avataren. Da slipper du å bli så forvirret da vet du :)

Skrevet

Jammen folk skifter jo avatarer i hytt og pine, er det rart en stakkar blir litt forvirret? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja jeg vet det..det irriterer meg og :evil: ..Men jeg fikk det før henne! Ædda bædda!

Skrevet

JA min venninde Angeleyes TOK DETTE NICKET FØRST. Da burde ANGELEYES21 ta et nytt nick syns jeg. Syns det er uhørt jeg og frekt og ta et nick som allerede er i bruk. Folk burde finne på sine egne nick som jeg har gjort :x

Skrevet

Jeg håper inderlig at Passions er en parodi, for det kan da umulig være seriøst ment? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja du kan så si..Men nei jeg tror ikke Passions er en parodi.

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Timmy er søt da :)

Jeg har fulgt en del med på denne serien, og ja den er ganske tåpelig og virker som en parodi. Mange ganger blir jeg så irritert over at de aldri kan bli ferdig med en ting. Men jeg er litt fenget av at den er andeledes fra alle andre såpeserier. -Med hekser og kamp mellom "det gode" og "det onde"

-Har foresten ikke fulgt med på andre såpeserier enn denne, "hotell cæsar" og "en annen verden" så jeg er ikke noen tragisk husmor som ser på alt av slikt søppel.

-Og så er d jo litt romantiske saker som foregår. -slik som vi jenter ofte liker.

-Det var nå bare min mening. :)

Skrevet

Helt latterlig serie spør du meg...

Skrevet

:hoho: Ja, jeg ler godt av denne serien! :hoho::hoho::hoho: Den er så dårlig! Og effektene de bruker er jo helt til å grine av! Det irriterer meg fryktelig hvordan de drar ut tingene. F.eks; Chad skulle finne ut hvem foreldrene hans var, og den scenen hvor han står foran datamaskinen for å finne det ut ble jo dratt utover flere uker! Latterlig!

Denne serien ser jeg kun på hvis det absolutt ikke er noe annet å se på!

Skrevet

Passions er noe av det dåååårligste som er laget for tv, sammen med hverdagsliv og Helene og gutta. Tragisk er det at man faktisk bruker penger på å spille inn slike serier :-?

Skrevet

Har aldri sett en hel episode, men svitsjet innom noen ganger. Jeg må le, det er det DUMMESTE JEG NOEN SINNE HAR SETT I HELE MITT LIV. Hva i alle dager. Den dukka, som blir levende hver gang ingen er tilstede, og helvete i ett skap, og sjelevandring og jeg vet ikke hva...

Det er faktisk mye VÆRRE enn Helene og gutta, der var det hvertfall litt realisme inni bildet ( til tider da)....

At Tv2 gidder å bruke penger for å kjøpe denne serien er mer enn jeg kan forstå

Men det er vel de som liker Passions også tenker jeg..... :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Passions er helt tragisk, ja! Jeg har svitsja innom den serien med ujevne mellomrom i ganske lang tid nå, og det er ikke måte på hvor utroooooooolig sakte handlinga skrider fram der! Holder å se en episode i mnd, tror jeg. :o Drar det ut i det vide og det brede...Nei, dette er absolutt ikke min favoritt-såpe - men jeg får meg en god latter de gangene jeg ser, da! Så det har jo en viss underholdningsverdi... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...