Gjest Margie Skrevet 7. februar 2003 #1 Skrevet 7. februar 2003 Håper noen kan hjelpe meg her Hvordan får jeg tak i tomme flasker??? Hver gang jeg skal kjøpe noe får jeg bare beskjed om at jeg ikke har noe å ha det i! På forhånd tuuusen takk for hjelpen!! :D
Arnie Skrevet 7. februar 2003 #2 Skrevet 7. februar 2003 Dette begynner å bli lenge siden... la meg se... Jeg mener bestemt at den ene flaska fikk jeg vel ved å vinne kappsvømmingen flere ganger mot de bever'ne - var det ikke? Mener å huske at det tok laaang tid å klare å bli så flink. Det var ei annen claske også, men sorry... lenge siden - husker ikke. Men du... det finnes "hjelpesider" på nettet. Let, så skal du finne!
chimp Skrevet 7. februar 2003 #3 Skrevet 7. februar 2003 Lenge siden jeg har vært der nå, men så vidt jeg husker fikk man flasker v å greie forskjellige oppgaver. Ellers vet du vel at du finner gjennomgang av hele spillet, bl.a. i Nintendo-klubben på nettet....men ikke juks for mye nå da.... :fy:
Cassandra Skrevet 8. februar 2003 #4 Skrevet 8. februar 2003 Er du min søster?? Hun spiller også Zelda på N64 og hun har vært her og printet ut side etter side med hjelpestoff. Hun gikk rundt og bar på en prinsesse, og kom seg ikke videre for det var litt tungt å klatre med henne på ryggen. (Eller Zelda bar på denne prinsessa da.......) Jeg for min del har aldri spilt Zelda, men jeg skal spørre henne neste gang om hvordan hun fikk flasker.... hvis ikke det er noe hun skal gjøre ETTER hun har båret rundt på prinsessen da........
Thea Skrevet 8. februar 2003 #5 Skrevet 8. februar 2003 Finnes det virkelig en N64 maskin som funker i 2002 altså?? Disse er jo snart 10 år gamle Her gikk det kun i supermari bros og noen andre mer eller mindre intelligente spill så jeg kan desverre ikke hjelpe deg. Men lykke til anyway :blunke:
Gjest Starya Skrevet 8. februar 2003 #6 Skrevet 8. februar 2003 Finnes det virkelig en N64 maskin som funker i 2002 altså?? Disse er jo snart 10 år gamle Her gikk det kun i supermari bros og noen andre mer eller mindre intelligente spill så jeg kan desverre ikke hjelpe deg. Men lykke til anyway :blunke: Ditt frekke beist. Forresten.. Har du fortsatt 2002? Vi andre ligger vist et skritt foran... Sønnen min har en som funker helt fint! Så det så... Jeg så forresten el lapp på butikken i dag, noen prøver å selge en til 1000 kroner....
Thea Skrevet 8. februar 2003 #7 Skrevet 8. februar 2003 Søttæ`rn å, snakk om å drite på draget :oops: Yeah yeah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå