agbre Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Jeg ønsker meg en elektriker som kan fikse lampa på kjøkkenet. Ønsker meg også bred "Japan"kniv.
Gjest Fjellsippa Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Det med elektriker var en god ide. Det ønsker jeg meg også. Ellers trenger vel enslige det samme som par, så her går det i de glassene jeg samler på. Deler til sevice. Sengetøysett osv.
Aldebaran Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Ønsker meg en kosebukse! Ellers så ønsker jeg meg ikke noe egentlig :\
Cata Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Hmmm, ønsker meg da ikke noe spesielt selv om jeg er enslig . Men hvis noen hadde pakket inn en bodylotion av det merket jeg bruker, så hadde jeg ikke sagt neitakk. Et gavekort til hudpleie eller massasje hadde heller ikke vært av veien. Noen superkokk er jeg ikke, og jeg har gryter, men jeg ville kanskje blitt flittigere ved kjøkkenbenken hvis noen rike slektninger hadde spandert på meg denne. Den serien er bare lekker. (Men har dessverre ingen rikinger i familien ) Men..... jeg skulle gjerne hatt en liten sauseøse også.
minienthe Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 totalt egoistiske ting som kamera, tv, mobil, klær, velværeprodukter osv... ønsker meg ikke innredningsting for der er jeg ekstremsær på stil
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Jeg trenger definitivt en elektriker. Mangler taklys i to soverom og skal også ha dimmer i forbindelse med det. En som kan katalogisere alle bøkene mine slik at jeg vet hvilken jeg har og hvor de er lagret. En presang bare til meg må bli noe luksus. Konsert- eller teaterbilletter. Spa eller hudpleie. Hudpleieprodukter. Dyrt undertøy. En kjæreste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå