Gjest -eline- Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Noen som har et tips om en god frisør i Oslo (ikke altfor langt unna St Olavs plass) eller i Lillestrøm? Jeg har lyst til å klippe mitt lange hår endel kortere og farge/stripe det før jul. Er på tide det nå, har ikke gjort noe med det siden slutten av juni ...første gang siden jeg var 15 at jeg ikke har farget det hver 4.-6. uke, det er forsåvidt et godt tegn det, men...
lillesky Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Vivaldi på Grünerløkka! Der har jeg (og flere jeg kjenner) bare hatt positive erfaringer. Ligger nederst i Markveien. Jeg var der da jeg hadde misfarget håret, satt noen timer...
Trin Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Fjellhamar er ikke langt fra Lillestrøm, eller..? I så fall ringer du Fjellhamar frisør og bestiller time hos Trine
Gjest Skya Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Er det for sent å svare her eller? Jeg klipper meg hos Kari-Janne's på Lillestrøm Torv og er veldig fornøyd med det de jentene der klarer å få til med håret mitt.
Gjesteline Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Er det for sent å svare her eller? Jeg klipper meg hos Kari-Janne's på Lillestrøm Torv og er veldig fornøyd med det de jentene der klarer å få til med håret mitt. ← Der har jeg klipt meg en gang - det var ingen god opplevelse... Men det er vel halvannet år siden, så jeg vet ikke om hun jobber der ennå. Jeg går ihvertfall ikke tilbake dit. Er i grunnen ute etter ny frisør selv...
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Arnts Lille på St. Hanshaugen er bra. De som jobber der er flinke og hyggelige. Du går fort dit fra St. Olavs plass, eller tar 37-bussen. Salongen har forresten byttet navn, men jeg husker ikke hva den heter nå... De har samme tlf.nr. som før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå