Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:sjenert: Hei,så akkurat på noen sminketips på kk-sidene,om at løsvipper var fint på kvelden osv.. det jeg lurer på er,jeg kjøpte en pakke på parfymeriet,rimelig egentlig,men limet funket jo ikke! d var en liten tube som tørket ut med en gang,og ikke satt det noe godt heller! noen som bruker løsvipper her?hva gjør dere? kjøpe superlim? :overrasket:
Skrevet

Hei Snuppen!

Løsvipper er kjempefint :)

Du må ikke bruke superlim!!! Limet som følger med pakkene med løsvipper kan virke annerledes enn vanlig lim, så det er viktig at du setter på vippene ca 1/2-1 minutt etter at du har tatt limet på vippen. Jeg bruker en tannpirker og drar det utover - for det er viktig at du ikke får på for mye lim.

Du får også kjøpt lim løst på for eks H&M.

Lykke til :)

Skrevet

Hjertlig takk! :)

men min erfaring er at jg ikke får satt vippene helt innerst ved vippekanten,og at limet heller ik sitter noe bra? har du hatt det på en hel dag? kveld?

Skrevet

limet til "fingr`s" sitter ihvertfall ikke som det skal, løsnet i kantene osv.

tips til andre produsenter ?

Skrevet

Bruker dere punktvipper eller helvipper? Punktvippene er lettere å få til å sitte bra når det gjelder lim, men det skal litt trening til for å få det fint.. :)

Skrevet

Hei igjen!

Ja, jeg har hatt på løsvippene en hel kveld/natt :)

Jeg er ikke enig med Aylana at punktvipper er lettere å feste enn løsvipper, men det er sikkert bare en vanesak :)

Et godt tips er å legge en våt eye-liner langs vippekanten før du setter på løsvippene. Deretter setter du på vippene (NB! Ikke så mye lim). Jeg "dytter" de på plass med en tannpirker - for da kan du skyve de helt ned til vippekanten. Til slutt går du over med eye-lineren igjen, så blir resultatet helt perfekt :klappe: Du får de dådyrøynene vet du :)

Og husk; øvelse gjør mester :ler:

Lykke til - dette fikser du!

Skrevet

Øvelse gjør mester.. Jeg fikk aldri dreisen på helvipper, og de løsna OFTE i kantene hos meg.. Så ikke så lurt ut heller, dessuten kan det se unaturlig ut..

Jeg har punktvipper i 3 lengder som jeg setter på for å få et best mulig resultat :) Men det har vært en del øving foran speilet ja, men nå kunne jeg ikke tenke meg å bruke noe annet.. Ingen har sett at jeg bruker falske øyenvipper :)

Skrevet

jeg hadde et lim som satt skikkelig men jeg husker ikke hva det het :sur:

har ihvertfall ikke hatt problemer med å få vippene helt ned mot mine egne :)

Gjest synseren
Skrevet

Hva med å gå til hudpleier eller frisør å sette på løsvipper? De er profesjonelle og resultatet blir sikkert bra. Eneste negative er vel at det koster... :)

Skrevet

Ja ikke sant.. løsvipper sitter vel bare en kveld..og da blir d fort dyrt om man ska dit..

noen som har hørt om vippe-extansion?? vurderer d jg..hm.. men kan man da ta på maskara og fjerne med sminkefjerner og sånn uten at de faller a?

Skrevet

Hei!

Jeg satt modell for en venninne av meg som har begynt med vippe-extention. Jeg har ganske lange vipper selv, men det ble jo stor forandring allikevel (!) På meg holdt det i ca 4 uker, men det er viktig å fylle på etterhvert som du mister - og det koster jo litt...

En annen dame som satt modell samtidig med meg fikk de vippene og ble veldig forandret. Hun hadde nemlig veldig korte vipper og ble så fin :ler:

Tror det koster rundt tusenlappen å sette på med en etterfyll, så det blir jo noe helt annet en løsvipper for en kveld.

Skrevet

Ohh d vil jeg prøve!! brukte du sminke,sminkefjerner og sånn på de også?

da er d vel punktvipper? hørt d koster rundt 500kr å sette på jg,hmm

Skrevet

Når du setter extention på vippene, tar man én og én løsvipp og fester på en av dine egne vipper (helt ned til roten) og fyller på så mange du ønsker.

Jeg bruker ikke mye sminke til daglig, og synes ikke jeg trengte så mye heller når jeg fikk de lange vippene :ler:

Man får jo et veldig "åpent" blikk med lange vipper. Men jeg brukte både mascara og eye-liner. Det er også viktig at du er litt mer forsiktig enn vanlig når du fjerner sminken - for da sitter vippene lengst mulig :)

Hun som satt vippene på meg bruker øyensminke hver dag, og det er ikke noe problem :)

Man kunne også kjøpe med en egen mascara for disse vippene.

Du har nok rett i at det koster rundt kr 500,- :sjenert:

Skrevet

Åååå fikk lyst på jeg!!

tror jeg må finne ut hvor man får gjort d,og satt igang ja;)

• 1 år senere...
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

hei. noen som veit hvor man får tatt vippe extention billig i oslo?

Skrevet

For å gå tilbake til falske vipper;

Jeg anbefaler faktisk H&M sine veldig sterkt. jeg liker best punkt vipper, syns de ser mer natulig ut. Har også kjøpt hele vipper og klipt dem opp i punktvipper siden det var billigst :lol:

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hvor lenge kan de egentlig sitte på? Kommer vel an på limet og sånt..

Og liksom, kan man "dra" de av før man legger seg, eller river man av sine egne også da? o_0

Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål.

Men, kan man bruke vippene flere ganger? Har kjøpt de fra H&M i gullpakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...