Katrine- Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 etter å ha brukt music match i en årrekke har jeg gått over til itunes etter at MM ikke har gitt ut noen oppdateringer på leeeenge. og jeg var strålende fornøyd med MM, men tror den sliter litt, og i stede for at cden blir brent, så ødelegger den dem og spøtter dem ut (har ny brenner, så det er ikke den...) så jeg gikk over til itunes som sagt... MEN, det store spørsmålet er da, kan man legge musikken i mapper, feks alle alan jackson sangene under ei mappe med han, osv...? jeg har mp3 spiller i bilen, med mappefunksjon, og det er lettest å lete fram en sang som ligger i mapper, enn å bla en og en sang... noen som har peiling? for jeg har det ikke....
micia78 Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Først: Gratulerer med iTunes og velkommen i klubben Ikke no' problem å lage mapper, du går opp i arkiv og velger ny mappe (new folder hvis du kjører engelsk versjon), som du kan kalle akkurat det du vil. Selv har jeg lagd et alfabetisk system, og alt ble mye lettere etter jeg fikk organisert musikken på den måten som funker for meg :-D Lykke til !
thapara Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 du kan også velge fil - ny smart spilleliste Der kan du velge ett eller flere kriterier. (eks. artist : Alan JAsckson) Der kan du også velge at den oppdaterer seg selv, slik at om du får nye sanger med samme artist, legges de automatisk til listen..!
Katrine- Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2006 hm... jeg ment mer den musikken jeg har plukka ut for å brenne, at den skal legge seg i mapper når jeg brenner den ut... mapper er greit nok når jeg spiller den på pcen, men jeg tenkte mer mapper ferdig brent som mp3cd... kan ikke si jeg har no særlig sansen for apple... er vist ikke meninga vi brukerne skal få gjøre som vi vil =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå