Zoyenka Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Hei alle sammen! Jeg er ny på forumet, og tenkte å starte med følgende spørsmål: Hvor mye betaler man en 16 år gammel skolejente for å passe en 8-åring to timer hver mandag ettermiddag?
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 150 høres vel bra ut? Hvis dette var fast tror jeg at jeg ville satset på månedslønn....
Zoyenka Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2006 Lurer på 150 selv også, men hva ville dere evt. betalt i månedslønn?
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Jeg ville samlet opp 150 for hver mandag, men utbetalt det som månedslønn.
abelille Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Kanskje lurt å spørre jenta om hun vil ha det som månedslønn eller etter hver gang. De fleste ungdommer passer barn for å få litt ekstra lommepenger, og da ser man resultatet raskere dersom man får lønn etter hver gang.
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Hei alle sammen! Jeg er ny på forumet, og tenkte å starte med følgende spørsmål: Hvor mye betaler man en 16 år gammel skolejente for å passe en 8-åring to timer hver mandag ettermiddag? ← 150 kr netto for 2 timer tilsvarer en brutto timelønn på kr 104. Siden hun ikke kommer til å betale skatt av dette regner jeg med (?) vil hun altså ha en høyere timelønn enn mange butikkansatte. Med tanke på at denne jobben nok er mindre slitsom enn mange andre jobber barn kan få når de er på den alderen (og som også er skattbar), synes jeg dette er veldig bra betalt. Nesten så jeg kunne tenkt meg en sånn type deltidsjobb selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå