Gå til innhold

Gavetips mottages med takk

Fremhevede innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Hjelp meg folkens

Jeg skal i bryllup til ett par som har vært sammen i årevis og som har absolutt alt som kan kjøpes for penger. Ikke er d en liste å forholde seg til heller så jeg aner ikke hva jeg skal få tak i.

Hjelp meg ellers ender jeg vel opp m en nesehårtrimmer eller noe annet like udugelig.

På forhånd takk for hjelpen. Sexy Sadie

Videoannonse
Annonse
Gjest pulverheksa
Skrevet

Hva med kjøleskapspoesi. Fås på "ting og tang" butikker

En pakke har ca 200 magneter med ord på. Vi har slike, og syns det er kjempekoselig.

Nytt dikt fra min kjære hver dag.( Han står opp før meg)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med å kjøpe en årgangsvin - en vin som for eksempel er ferdig lagret om fem år og skrive på et kort: Denne vinen kan dere nyte på deres fem års bryllups dag.

Vi giftet oss i fjor og fikk masse fint, men utorlig mang boller i alle fasoner og størrelser - styr unna det om det er mulig. Et annet tips er gavekort på fra en reisearrangør o.l. Opphold på hotell etc - det er bare fantasien som setter grenser.

Lykke til.

Skrevet

Nå kommer det veldig an på prisen dere ønsker å legge dere på, men hva med kunst? Eller hva med å gi dem et maleri med bilde av seg selv?

Eller hva med å gi dem bruksting slik som ny støvsuger, en kaffetrakter? Slike ting slites jo selvom man allerede har det.

Lett er det ikke å finne på ting til de som har alt, og værre er det når det ikke finnes noen ønskeliste.

Skrevet

Jeg skulle også til å si KUNST. Det er jo en super gave. :wink:

Skrevet

Jeg hørte om noen som hadde gitt:

1 flaske lagrings Champagne som skulle åpnes på 1 års bryllupsdag

1 flaske vin som skulle åpnes på 5 års bryllupsdag og

1 flaske som skulle åpnes på 10 års bryllupsdag.

Utrolig morsomt, og gjennomtenkt. :D

Skrevet

Hva med sko-og støvel tørker????

Det er noe man sjelden kjøper.

Eller gardintrapp?

Spesielle gaver men veldig nyttig å ha!

Skrevet

Vi fikk bl.a. gavekort på kino/teater, d.v.s. hyggelige ting å gjøre sammen, til vårt bryllup. Genialt nå i februar når strømregning, forsikringer, studielån osv. forfaller samtidig... :lol: Trenger ikke å bli så dyrt for den som gir heller.

Gjest sexysadie
Skrevet

jeg er jo student så noen dyr gave blir det ikke!!

Takk folkens Dåkk e toppen!!

Sexy Sadie

''

Gjest Gavetipseren
Skrevet

Hei!

Hva med en gavekurv, selv om vennene dine har alt, blir ting ofte slitt eller ødelagt, en kurv med litt "luksus"mat, og kjøkkenutstyr, sterarinlys osv. Ta en titt på www.gavekurver.com eller www.moeng.com/kunder/camilla eller send en mail til

Jeg gjorde det, ga henne en pris, og fikk en flott kurv, som alle tittet på i bryllupet, og som brudeparret elsket! Hun er ganske rimlig!

Lykke til!!

Mailadresser kan ikke legges i innlegg og er derfor slettet, Marianne Moderator

Skrevet

Et morsomt spill (TP, Kokkelimonke etc.) hvis de er typene til det, eller gavekort på teateret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...