Kara W Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Nå er det snart jul, og jeg synes jeg burde finne på noe bryllups-relatert og ekstra fint til forloveren min, som jeg har følelsen av gleder seg nesten like mye som meg. Først tenkte jeg kanksje kjole, men det ordnet vi utenom. Så akkurat nå tenker jeg enten frisør på selve dagen, eller en spatime i forveien. (Også håper jeg hun ikke kommer snikende inn her og leser dette...) De har nettop kjøpt seg hus, så hun har ikke akkurat så veldig god råd akkurat nå. Så da tenkte jeg først at jeg skulle tilby meg å betale for frisøren, så slipper hun å bruke penger hun kanskje kunne brukt på å nedbetele huslånet (hun har nevnt at hun vil få håret oppsatt hos frisør). Men så tenkte jeg at hvis hun planlegger å bruke penger på frisør allerede nå, så sparer hun nok opp penger til det. Derimot vill hun nok ikke spart penger til spatime (tenkte ansiktsbehandling og manikyr), så da hadde hun kanskje satt mer pris på noe hun ikke hadde ordentlig råd til? Hva synes dere? Hva hadde dere blitt mest glad for? Noe dere kom til å bruke penger på og nå slapp, eller noe ekstra som dere ikke hadde brukt penger på uansett? Eller skal jeg tilby begge, så kan hun velge den ene? jeg har selv ganske god råd, og hadde blitt mest glad for noe ekstra, men vet jo ikke om det omvendt når man må tenke nøyere igjennom hva man bruker pengene på.
*Emma* Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Definitivt noe jeg hadde tenkt å bruke penger på men da slipper så jeg kunne spart de pengene. Endret 3. desember 2006 av *Emma*
flickan Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Hmm.. er jammen ikke sikker.. Tror kanskje SPA... det ville jeg aldri tatt meg råd til hvis jeg hadde begrenset økonomi.. Frisør kunne jeg klart å presse inn..
Gjest Gjesten Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Jeg betalte frisørtimen for henne på dagen. Ansiktsbehandling, og kjøpte et smykke til henne etterpå som et lite minne. Frisøren syns jeg egentlig bruden bør betale? Trodde det var vanlig? Jeg hadde definitivt gått for ansiktsbehandling om jeg hadde måttet velge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå